NOD oktober 2018

Hoi allemaal,
Ik ben in augustus gestopt met de pil na 10 jaar (waarvan ook nog regelmatig langere tijd doorgeslikt). 19e aug had ik mijn ontrekkingsbloeding, hierna was mijn lijf lekker bezig. Heel veel gevoeld wat ik voorheen nog nooit heb gehad, gevoelige tepels, spotting na het sporten, beurs gevoel in mijn onderbuik en noem het maar op. Was daarom erg benieuwd of mijn cyclus goed op gang zou komen. 
Afgelopen 2 dagen wat last gehad van spotting en vandaag precies dag 28 ongesteld geworden, had ik eerlijk gezegd niet verwacht. 
Ik vind het fijn om jullie ervaringen te lezen. Helaas zijn er ook de verhalen waarbij het langer duurt, ik gun het jullie en hoop dat het jullie snel lukt (op welke manier dan ook).
Wat waren bij jullie de meest voorkomende klachten na het stoppen met anticonceptie? Hoelang hield het aan? 
Ik hoop hier veel positieve (verhalen) testen te zien deze maand! ?
 
[quote quote=10109463]beaytygirl ja ik dacht dus ook dat het 80% was. Maar zij zei van niet. Maar goed, ik heb een doorverwijzing gekregen dus ik hoop dat er nu een beetje tempo in komt. Ik zit nu ook al op dag 44 en nog steeds geen menstruatie. Ga morgen maar nog een keer testen als het niet doorzet.[/quote]
Spannend! Wat is je langste cyclus? Hopelijk een positieve test en anders snel een nieuwe cyclus
 
Mijn langste cyclus was 41 dagen. Dus dit is een nieuw record. Hopelijk for the right reasons, maar ik ga gewoon uit van een negatieve test morgen. Nog steeds geen menstruatie op dit moment en verwacht hem vandaag eigenlijk ook niet meer.
 
Hoi Flowers, 
Ik heb behoorlijk last gehad van het "ontpillen". Misselijk, zere tepels, soort vloeistof uit mijn tepels.. heb er zelfs een paar zwangerschapstesten aan gewaagd om zeker te zijn. Dit is ronde 5 voor mij en heb vooral de eerste 3 maanden last gehad. 
Nog steeds heb in tussen eisprong en menstruatie last van kwaaltjes als zere tepels, beetje down gevoel etc. Maar dat hoort er allemaal bij. 
En ja om het makkelijk te maken lijken alle kwaaltjes van ontpillen, pms en een zwangerschap op elkaar ?
 
Hoi Vlindertje,
Wat vervelend dat je er ook zo’n last van hebt gehad. Nam het het iedere ronde wel wat af of bleef het zo erg en was het in eens over? Ik merkte eerste instantie niet zo veel, pas na 2 weken begonnen de klachten. 
Ik merk nu ook al dat m’n menstuatie ook anders is, normaal had ik een dag last van krampen voor ik begon te bloeden maar nu werd ik zonder verdere aanwijzing ongesteld. Vandaag heel beroerd, soort van opvliegers en misselijk. Terwijl ik bij m’n menstruatie tijdens de pil alleen last had van krampen. 
Hoe is jouw cyclus nu? Sorry heb wel alle berichten gelezen maar heb niet alles onthouden. 
@kimberly wat jammer! Hopelijk is het deze ronde raak voor jullie. 
 
 
@ Kimberly jammer ? 
@ Flowers: Ik heb ook wat kwaaltjes. Begint net voor eisprong (althans deze x en voor zwangerschap had ik dat ook kan ik me nog vaag herinneren), dit tot de menstruatie. Wel jammer daardoor hebben wij afgelopen maand ook geen seks gehad op de eisprong dag. Heb dan gewoon echt geen zin, hoofdpijn misselijk geen eetlust. Deze maand ga ik proberen me hier overheen te zetten ??
Zodra ik buiten ben of ga wandelen is alles verdwenen. Hoop wel dat dit gaat afnemen, nu net ronde 1 erop zitten. 
 
 
Terug
Bovenaan