NOD oktober 2019

<p>Helaas, wij gaan ook een nieuwe ronde in. Had afgelopen vrijdag een positieve test, maar het heeft blijkbaar niet zo mogen zijn. Heb sinds vanavond bloedverlies. Maar we blijven positief :)</p><p>Gaan nu ook aan de slag met testen voor de eisprong</p><p>Vul maar aan</p><p>NOD 4 oktober - XSamantha - 25 jaar - 3e ronde - 2de kindje</p>

Weet je zeker dat je ongesteld geworden bent dan? ? clearblue 1-2 weken is toch wel erg positief geweest, heb je nog getest?

Wilkindje ik verlies op het moment zoveel bloed dat ik er niet meer in geloof dat ik zwanger ben. De symptomen zijn ook weg, helaas..

Ik meld me helaas ook weer. Vandaag ongesteld worden 2 dagen later dan verwacht. Maar goed. We gaan er weer voor over 2 weken. Hopen dat oktober ons gunstig gestemd is :) 
Nod 4 okt - evyh - 27 jaar- 4e ronde - 1ste kindje

Ook ik kom mij melden hier.. nog niet ongesteld geworden mijn nod is de 7e of 8e maar ik heb eergister wat helderrood bloed verloren en sinds toen op en af wat bruin bij het afvegen. Vanmorgen was mijn temp iets gezakt dus dan weet ik dat mijn menstruatie gaat komen helaas ?
NOD 4 oktober – XSamantha – 25 jaar – 3e ronde – 2de kindje
Nod 4 okt – evyh – 27 jaar- 4e ronde – 1ste kindje
Nod 6 Okt - Farru - 29 jaar - ronde 9 - 1e kindje 

Xsamantha: sorry wat naar, aan je eerste bericht leek het nog een twijfel maar als het echt doorgezet heeft is dat mooi kak! Ik hoop dat je snel echt zwanger bent en het dan ook allemaal goed blijft gaan! 

XSamantha, nog niet doorgezet. Het was even wat rustiger maar vandaag toch wat meer bruine afscheiding dus zal morgen of Zondag wel doorzetten. Zo frustrerend normaal had ik 1a2 dagen voor nod wat afscheiding en dan weet je dat het om je menstruatie gaat. Maar 5 dagen eerder geeft je hoop die dan uiteindelijk nog harder als een teleurstelling komt.
Ook voor jou heel naar las ik! Een positieve test en nu toch afgebroken? Kun je het een plaatsje geven? 

Terug
Bovenaan