NOD oktober 2019

Even hieronder de afgelopen keren. Ik weet natuurlijk niet exact wanneer m'n eisprong is geweest. Ik heb ze wel gevoeld maar alleen die van september weet ik qua datum omdat ik toen in de bios zat haha:

Augustus - positieve ovulatietest op 25 aug/6 september begin spotting/8 september echt ongesteld. Dus 12 dagen tussen positieve test en spotting. Cyclus van 28 dagen.
September - positieve ovulatietest 21 sept/3 oktober 's ochtends spotting, 's avonds direct echt ongesteld. Dus 12 dagen tussen positieve ovulatietest en spotting. Cyclus van 25/26 dagen 
Oktober - positieve ovulatietest 18 okt/30 oktober spotting. Dus ook weer 12 dagen tussen positieve ovulatietest en spotting. Vandaag zit ik op dag 28. 
Dus als je het zo bekijkt verschilt het max 24 uur met elkaar waarschijnlijk. En gezien mijn cyclusduur zou het nu precies kloppen dat ik ongesteld wordt. 

Maja, ik zou morgen even afwachten. Of de spotting door zet of niet. En als dat niet zo is vrijdag testen. Maar doe vooral waar jij je goed bij voelt. Morgen testen kan geen kwaad. Hou rekening met beide uitkomsten. Ik ga voor je duimen!

Maja ik hoop voor je dat het toch positief is! 
Ik ga helaas door naar ronde 5. Vanavond toch ongesteld geworden na een uitschieter van een cyclus van 36 dagen (andere keren gemiddeld 29 dagen). Toch iets minder teleurgesteld dan ik dacht. Ik denk vooral blij dat ik dan maar ongesteld ben geworden een week later dan normaal.
Succes voor diegene die nog wachten op de nod van morgen!

Zonnebloem en jonge mama gefeliciteerd met jullie zwangerschap ?
Zwindo toch wel even slikken als je dat te horen krijgt. Maar komt wel weer allemaal goed. De geneeskunde staat zo ver de laatste jaren ?.
Had even drukke dagen dus even niet kunnen volgen. Grootmoeder nog altijd in het ziekenhuis dus die bezoek ik ook nog de dagen dat ik vrij ben. En daar de was doen...
Wel goede afleiding en we beginnen binnen paar dagen weer met volle moed ?

Maja Als je voor jezelf duidelijkheid wil zal ik vandaag testen. Rekening houden dat die wel negatief is. Lees ook beetje in je bericht dat je dit zelf ook al denkt. Maar met mijn 1e zwangerschap had ik echt hele erge ongesteldheid krampen en was ik ook overtuigd dat ik ongesteld moest worden. Nu dacht ik zondagnacht (tja piekeraar) ik heb nog niet echt duidelijke krampen gehad. 

Nansie Zo dat is even een uitschieter! Hoe kan dat zo ineens he. Wel jammer zo. Maar ik had ook vorige maand. Negatieve test en overtijd. Laat dan ook maar komen ook. 

Nou meiden, ik had vanochtend nog de hoop omdat de spotting hetzelfde was als gisteren. Maar ik ging net naar de WC en mn menstruatie heeft zich echt aangekondigd :( dus we mogen weer naar de volgende ronde. Gelukkig nog wel in november. 
Voor alle zwangere meiden, geniet er enorm van! Wie weet geniet ik volgende maand met jullie mee :) 

Terug
Bovenaan