NOD oktober 2019

Farru, heel begrijpelijk. Je lichaam kan soms hele rare dingen doen en je ontzettend onzeker maken.

Ben er maandag heel verdrietig om geweest, maar ik heb het nu een plaatsje gegeven. Ik heb best wel erg bloedverlies gehad, sinds gisteren is het minder aan het wordenMijn vriend is gelukkig positief gebleven en ik heb nu nog meer gemerkt hoe graag hij het ook wilt. :)

XSamantha, ja zeg dat! Op naar de volgende ronde dan maar en proberen positief te blijven.
Ik vind het vooral heel lastig omdat dit ronde 9 is en ik nog geen een keer een positieve test heb gehad. Dat maakt me nu heel onzeker. Doen we iets verkeerd, zou er iets mis zijn? Enz enz.
Ik snap dat je daar verdrietig om geweest bent. En fijn dat je vriend het positief gehouden heeft dat helpt ook wel met verwerken.

Allereerst wil ik zeggen wat ontzettend verdrietig XSamantha. Wel fijn dat je het al een beetje een plekje hebt kunnen geven. Ik hoop dat het snel weer raak mag zijn.
Ik sluit mij helaas ook vast weer aan bij deze ronde. Gisterenavond bruine afscheiding en vanmorgen een donkerrood slijmachtig bloedpropje met afvegen (sorry voor de details) sindsdien wat bruinige afscheiding, maar ga er vanuit dat het allemaal nog doorzet naar een volwaardige menstruatie. NOD is eigenlijk de 10e, dus kan zijn dat het dan pas echt doorzet.
NOD 4 oktober – XSamantha – 25 jaar – 3e ronde – 2de kindje
Nod 4 okt – evyh – 27 jaar- 4e ronde – 1ste kindje
Nod 6 Okt – Farru – 29 jaar – ronde 9 – 1e kindje 
Nod 18 Okt – Zwindo – 28 jaar – ronde 5 (na mk maart) – 1e kindje

Oja Farru als je twijfelt gewoon bellen als je wat dingen wilt laten onderzoeken. Desnoods gewoon je  tijdlijn iets naar voren halen van wanneer je bent begonnen. 

Ik meld me ook weer aan. Gezellig Farru, weer op dezelfde dag ;) Laten we hopen dat het deze keer wél raak is! 
NOD 4 oktober – XSamantha – 25 jaar – 3e ronde – 2de kindje
Nod 4 okt – evyh – 27 jaar- 4e ronde – 1ste kindje
Nod 6 Okt – Farru – 29 jaar – ronde 9 – 1e kindje 
NOD 6 okt - Maja - 27 jaar - ronde 4 - 1e kindje
Nod 18 Okt – Zwindo – 28 jaar – ronde 5 (na mk maart) – 1e kindje

Terug
Bovenaan