NOD oktober 2019

Ksas dankje! :) ik heb tot nu toe altijd elke cyclus verschillend gehad, 10-9-11-8. Mijn nod had ik nu op 31 okt gezet dat zou dan 12 dpo zijn. Aangezien ik die nog nog niet had gehaald in me voorgaande cyclussen en dan nog niet ongesteld was geweest wist ik dat ik misschien goede hoop had. en bij al me cyclussen had ik al 1 a 2 dagen voor me ongesteldheid doorbrak altijd al spotting maar nu had ik nog steeds niks en al wel 3 dagen gerommel in me buik, zere rug, juist geen gevoelige borsten( wat ik dus normaal wel heb als ik ongesteld word) zaterdag had ik nog test ertegen aan gegooid maar die was spierwit maar na al deze symptonen en me gevoel heb ik dus gisteravond een test gedaan. :) 

Lieve meiden, ik wil graag jullie advies :) 
Donderdag 10 oktober had ik een positieve ovulatietest en naar mijn idee was mijn eisprong op 11 of 12 oktober. Mijn cyclus is 29 dagen en vrijdag 25 oktober was mijn NOD. Heb toen een zwangerschapstest gedaan maar was negatief. Ik was ook nog niet ongesteld. Zaterdag had ik een lichte, helderrode bloeding en dacht ik dat ik ongesteld zou worden. Zondag en maandag helemaal geen bloeding meer gehad en vandaag heb ik heel lichte donkerrode bloeding. Maar nog steeds niet 'echt' ongesteld.. Heb na vrijdag geen zwangerschapstest meer gedaan. Denken jullie dat gewoon een erg afwijkende cyclus heb of dat ik morgen toch nog een test moet doen?

Evyh, gefeliciteerd! Het is raak. Het is je gegund ?.
Gebruiker, een test kan nooit kwaad. Heb je iets meer duidelijkheid. Maar je kan ook gewoon ongesteld worden. Weet niet of het normaal is om te bloeden als je zwanger bent. Want het lijkt me geen innesteling meer omdat dat al wel geweest zou zijn. Misschien onverwachts een langere cyclus. Je kan ook even kijken of het nu wil doorzetten de bloeding.

EvyH Zonnebloem90 en jonge mama gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie mooie zwangerschappen hebben 
Zwindo weet jij al meer? Ik hoopte zo op een zwangerschap voor je! 
Gebruiker ik zou misschien nog een testje doen dan weet je meer. Ik lees ook wel vrouwen die pas een week na NOD positief testen wat ik wel weet is dat je wel kunt bloeden als je zwanger bent. Iemand in mijn omgeving die was in het begin vrij vaak aan het bloeden maar baby'tje is heel gezond nog in de buik en nu is ze zo 30 weken denk. Dat baarmoeder wordt heel goed doorbloed dus het kan zeker. Innesteling kan 12 dagen na ovulatie misschien zelfs nog iets later dan bij jou? Ik weet niet of dat kan. 

^ Bedankt voor jullie reacties. Ik heb net toch maar een test gedaan (niet de ochtendurine) en helaas weer negatief.. Maar ook nog niet ongesteld. Vanochtend alleen donkergekleurd bloed maar nu al de hele middag geen bloed meer. Zo irritant dit! :(

Jonge mama, zonnebloem90 en evyH gefeliciteerd! Geniet ervan. 
Hier kwam de bus van links binnen. Dat ik endometriose heb wist ik al alleen de mate waarin was even wat meer dan verwacht. Het zit daarentegen wel op een redelijk gunstige plek qua kinderwens (namelijk in mn darmwand stuk van bijna 3 cm en klein stukje achter mn baarmoedermond). Eileiders zover te zien was gelukkig niet vernauwd, baaromoeder, baarmoedermond en- slijmvlies zagen er goed uit dus dat was wel erg fijn. Maar gyn heeft het sterke vermoeden dat ik pcos heb. En ik zelf ook als ik alles nu lees qua symptomen. Zou dr miskraam in maart, mijn gewichtstoename afgelopen periode en het moeilijk kwijtraken van gewicht ondanks gezond eten en sporten, last van pukkels etc. wel meer verklaren. Komende periode dus onderzoeken om dit te bevestigen of niet en dan over een aantal weken de uitslagen bespreken en kijken wat de aanpak gaat worden. Het is in ieder geval geen nee, maar kwam allemaal wel even binnen.

Zwindo begrijpelijk dat dit binnen komt.. Voor niemand is zulk nieuws leuk. Maar bekijk het een klein beetje positief, ze gaan een plan maken en er is nog groen licht. Knuffel voor jou!

Hier vannacht ongesteld geworden, we gaan ook door naar ronde 7 in november. 

Terug
Bovenaan