NOD oktober 2019

EvyH, Zonnebloem90 en jonge mama gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat een geweldig nieuws!
Zwindo Snap dat het even heftig is zulk nieuws te krijgen. Maar ze gaan inderdaad een plan voor je maken en je krijgt hulp. Dat is in ieder geval wel heel fijn! Ook al had je het natuurlijk liever anders gezien. Maar de wonderen zijn de wereld niet uit ;) 

Hier gaat alles eigenlijk tot nu toe goed. Nog geen tekenen van bloed. Last van enorm pijnlijke borsten, rugpijn, steken in schaambot of in buik. Met vlagen misselijk en vermoeid. En enorme trek, ook als ik net wat heb gegeten. En sinds 3 dagen ook weer slijm/vochtigheid in ondergoed. Maar ik word gek van die symptomen, wel niet. En je let natuurlijk op alles ... 
Ik twijfel heel erg of ik al zal testen. Ik heb die van de Kruidvat gehaald omdat ik goede verhalen hoor. Ik vond vandaag een website waarop stond welke testen het meest gevoelig zijn en die van de Kruidvat (2 voor 5) kan je al 6 dagen voor NOD gebruiken. Dit vind ik wel aan de vroege kant maar ik heb donderdag of vrijdag NOD. En normaal wel 2 dagen daarvoor iets van spotting. En ik zie dus nog niks. Twijfel echt heel erg. En dat is sinds deze ronde want daarvoor kon ik me echt wel goed inhouden. 

Tnx meiden probeer het zeker ook van de positieve kant te zien. Maar kwam wel f hard aan ondanks de vermoedens vooraf. Hopelijk gewoon snel duidelijkheid en lukt het misschien wel snel met wat hulp. En dan hopen dat het ook goed mag blijven zitten. 
Maja klinkt wel heel positief allemaal hoor. Met zulke signalen en redelijk dicht op je nod zou ik ook een behoorlijke testdrang hebben hoor. 

Maja super spannend laat je het weten!? Klinkt wel erg goed. Ik heb ook nog steeds last van super veel slijm.. En enorm veel honger maar dat kan misschien ook de borstvoeding zijn.. Maar ik had daar eerst minder last van. Ben van plan volgende week vrijdag weer te testen. En dan om de week proberen te testen aangezien ik geen NOD nog heb.. 

Hehe. Kan eindelijk weer een berichtje plaatsten. Forum liep elke x vast. 

Zwindo Pfff wat een nieuws zeg!! Snap dat het even een kak nieuws is. Ik hoop dat ze snel jullie een beetje gaan helpen en snel een test in handen. Gun het je zo. 

Maja Heeeeel spannend!!! Ik zal morgen wel een test wagen hoor als ik jou was. Ben altijd veel te nieuwsgierig. Heb ook een dag eerder getest voor nod. 

Zwindo, hetmeisje, Zonnebloem90 Vanochtend twijfelde ik om te testen, maar niet gedaan omdat ik niet veel extra tijd had. Maar toen ik op m'n werk naar de wc ging, zag ik al wat spotting in m'n ondergoed en met afvegen..het is sindsdien niet heel veel meer geworden maar wel wat erbij gekomen. Dus ik ben toch bang dat m'n lichaam mij weer in de maling heeft genomen en ik gewoon ongesteld begin te worden ...
Ik had wel naast de spotting nog vochtige, doorzichtige afscheiding. Dus ik wacht even af hoe dit verder gaat. Denk niet dat ik morgen ga testen maar wachten of het meer wordt ja of nee en als het dan stopt, dat ik dan ga testen.

Zonnebloem90 Ik hoop het ook zo! Maar de afgelopen drie keren dat ik ovulatietesten gebruikte, begon telkens 10 dagen na m'n eisprong spotting en dan werd ik ongesteld. Ook al is dat natuurlijk logisch rond zo veel dagen na eisprong maar kan dan twee kanten opgaan. Zoals jij ook al zegt. We zullen zien, maar op de een of andere manier geloof ik er niet echt in dat ik toch zwanger zou zijn door die spotting. 
Wat zou jij doen, morgen of gewoon als het minder wordt dan testen?

Terug
Bovenaan