NOD oktober 2020

Ik praat ook even mee dames! Hier ook misselijk, man heeft net koffie gepakt en normaal vind ik dat heel lekker ruiken, nu wordt ik er nog misselijke van! Nog steeds last van de rug, gister extreem tijdens sporten. Gek gevoel in de buik en koppijn. Misschien is het stress (zit net tussen 2 banen in? Wss voor do 1 okt beslissen en vrijdag 2 of zaterdag 3 nod? Timing dit ?)
En boertjes... ik laat de hele tijd kleine boertjes haha

1 okt: Goodluck
2 okt: Zomerkind
2 okt: Ellaflora
3 okt: KimKim
3 okt: Tmaam
4 okt: LautjeF
6 okt: HappyH, x-Marina
8 okt: Alittlebite
10 okt: Mamavanloesje
11 okt: Dressuurmiep
14 okt: Poni, Lolaa
16 okt: BelgoGermano
21 okt: Kimmiex
21 okt: Saar-x
22 okt: EvanS, Mama Dtje
24 okt: JamieV
25 okt: Juliaa
26 okt: Temp 

Ik heb mijzelf toegevoegd aan bovenstaande lijst. 
Ben helaas doorgeschoven naar oktober en verwacht mijn NOD op 26 oktober (volgens de app)

Als ik de app mag geloven, dan zit ik nu ook op het wachtbankje.
Heel gek idee en heel spannend allemaal. Aan de ene kant verwacht ik er niet teveel van, omdat het nog maar de eerste ronde is (en ik dus ook nog niet weet hoe mijn normale cyclus eruit ziet), maar weet niet waarom, maar mijn gevoel zegt dat het ook nog wel eens gelijk 'raak' kan zijn. 
Als dit overigens niet het geval is heb ik er ook wel vrede mee hoor, hebben we in ieder geval al een gezellige eerste ronde gehad ;)
Stom hea, al die gedachtes die je ineens hebt...

Spannend allemaal dames. Hoop op vele positieve testen deze maand :) 
Wij zijn ook in ronde 1. Ook ik verwacht er niet te veel van maar hoop natuurlijk dat het direct raak is. 
Hoeveelste ronde is dit voor iedereen?

Spannend KimKim en anderen die de volgende dagen hopelijk een positieve test krijgen!!
1 okt: Goodluck
2 okt: Zomerkind
2 okt: Ellaflora
3 okt: KimKim
3 okt: Tmaam
4 okt: LautjeF
6 okt: HappyH, x-Marina
8 okt: Alittlebite
10 okt: Mamavanloesje
11 okt: Dressuurmiep
14 okt: Poni, Lolaa
14 okt: BelgoGermano
21 okt: Kimmiex
21 okt: Saar-x
22 okt: EvanS, Mama Dtje
24 okt: JamieV
25 okt: Juliaa
26 okt: Temp 

@poni eerste ronde hier!
En nog meer nieuwe dames, leuk! Welkom en ben benieuwd naar hoeveel positieve testen we hebben zeg!

Terug
Bovenaan