NOD oktober 2020

Bedankt @alittlebite en @droommaarzacht dan ga ik vanavond nog maar even aan de slag ?? vanavond wel steeds wat steekjes links en rechts.. al heb ik dit al bijna 2 weken.. ?
Ik wou deze maand ook dubbelchecken met de roze clearblue alleen die moet met ochtend urine en dat is me dus niet gelukt. En vanmiddag toch eens met middag urine gedaan en die was toen negatief ☹️

Hoiii, 

Ik wacht hier mee met jullie. Mijn NOD als het goed is 3 oktober. Twijfel een beetje omdat ik niet zeker weet wat ik nou als eerste menstruatiedag moet tellen. Heb donderdags 27-8 een heel klein beetje bruin afscheiding/bloedverlies gehad. Vrijdags niks en zaterdags zette het door. Heb cyclus van ongeveer 35 dagen 
Ben nu 2 maandjes gestopt met de pil dus ben heeeeeeel benieuwd. Wachten duurt soms zo lang 

Wat een drukte hier, gezellig! Hier nog een paar nachtjes wachten. Niet echt symptomen die doorzetten behalve kneiterharde en gevoelige borsten en was gisteren en vandaag misselijk maar ach.. Ik zit me nu te bedenken dat ik volgens mij niet eens testen heb liggen, maar als ik ongesteld word heb ik geen test nodig en ik word altijd exact op 28e dag ongesteld haha! 

Spannend @EllaFlora! Voor mij is het juist altijd beter geen testen in huis te hebben.. kun je ook niet (onnodig) te vroeg testen.

Ik ga heel hard voor iedereen duimen!

dag lieve dames!
Zo wat geklets hier! gezellig!
gister heel stiekem een early gedaan. negatief. maar toch voel ik me niet als normaal. ben super moe. zere borsten. ochtendmisselijkheid....
heb me zelf voor genomen geen early testen meer te halen. iemand hier ervaring mee? nod is 3 oktober. heb me zelf voorgenomen dat ik vanaf 5 oktober ga testen mocht de ongesteldheid niet door komen. maar ga er gewoon van uit dat het komt. heel veel succes voor iedereen
liefs!

Heel herkenbaar @Kimkim! Jammer dat de early test toch negatief was, maar eigenlijk zegt het niets..

ik kon het vanmorgen niet laten om ook een early test te doen, helaas ook witter dan wit. Kan nog niet eens een Tuur streepje inbeelden.. afgelopen 2 dagen had ik smorgens een beetje spotting, ik dacht wellicht aan innesteling bloeding?

Terug
Bovenaan