NOD oktober 2020

Het is hier inderdaad aardig gezellig aan het worden ;)
@Poni @dressuurmiep dit is mijn 2e ronde na het stoppen met de pil. Dus ook allemaal nog vrij nieuw :) Ik had mijn eerste menustruatie na 41 dagen (pfoe wat duurde dat wachten lang :p heb 10 keer gedacht dat het meteen raak was). Nu 2e ronde zal ook ongeveer 40 dagen zijn o.b.v. ovulatietesten. 
Spannend dames die bijna op hun NOD zitten inmiddels!! Hier ook nog licht misselijk (en ook boertjes, vreemd!)

Voor ons wordt dit de eerste ronde!
Verwacht rond 7 oktober mijn eisprong, dus de gezelligheid kan bijna beginnen! 

Een jaar geleden al gestopt met de pil omdat ik  wekelijks last kreeg van migraine. 
Gelukkig zit ik daardoor al wel op een regelmatige cyclus van rond de 30 dagen!

@zomerkind

inderdaad. hoe kan je sushi nou niet lekker vinden haha. verschrikkelijk dat wachten. maar heb me zelf echt voorgenomen geen early meer te gebruiken.

Hoi Allemaal, 
Nadat ik eerst heb gegoogled op de afkorting NOD, meld ik me hier ook graag :)

Mijn ovulatie zou rond 9 oktober zijn, en mijn NOD de 23ste. 

Het wordt onze eerste poging, en behalve dat mijn cyclus wel regelmatig is, heb ik nooit specifiek gelet of dat ik mijn ovulatie voel of merk. Dus dat ga ik deze maand even goed doen. 
Nog geen ovulatietest gekocht, maar omdat ik (al) 34 ben (35 in maart), twijfel ik of ik ze niet beter meteen kan gebruiken. Aangezien het op mijn leeftijd al iets langer zou kunnen duren. 

1 okt: Goodluck
2 okt: Zomerkind
2 okt: Ellaflora
3 okt: KimKim
3 okt: Tmaam
4 okt: LautjeF
6 okt: HappyH, x-Marina
8 okt: Alittlebite
10 okt: Mamavanloesje
11 okt: Dressuurmiep
14 okt: Poni, Lolaa
14 okt: BelgoGermano
21 okt: Kimmiex
21 okt: Saar-x
22 okt: EvanS, Mama Dtje
23 okt: AnneCH
24 okt: JamieV
25 okt: Juliaa
26 okt: Temp 

Hee  dames,
Wat een spannende verhalen allemaal. Heb alles even terug gelezen!
Sins 1 september ben ik gestopt met de pil. Heb dus nog geen idee wanneer mijn cyclus is. Ben ook nog niet ongesteld geweest dus nog even afwachten.  Heb me eiersprong ook nog niet gevoeld denk ik.. Vannacht had ik wel gevoel (buikpijn) dat ik ongesteld moest worden maar nee niks aan de hand..  Hebben al wel een paar keer “gezellige” avonden gehad. ? Voel me af en toe wel licht misselijk enzo maar dat komt denk ik zelf door het ontpillen. Hadden jullie hier last van? 
we wachten rustig af! 

nou dames, ik heb denk ik de primeur... Ik had afgelopen dagen allerlei kwaaltjes en vanavond voelde ik me ineens heel warm. Dus toen ben ik maar gaan testen! Eerst niks, dus heb m weer in de prullenbak gegooid. Paar minuten later toch maar uit gehaald (ben niet een heel geduldig persoon, dat blijkt wel)
en wat blijkt....positief! 

En dat terwijl mijn NOD aankomend weekend zou zijn! 

@happyH Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Volgens mij heb ik mijn eisprong gister avond gevoeld. Ik lag op bed en was echt even een gemene steek van 2 sec links boven mijn lies. Iemand die dit herkend ?

dan zou mijn NOD op 12 oktober zijn. 

Terug
Bovenaan