NOD oktober 2020

Hoi dames, wij gaan ook mee naar oktober. Ronde 4 voor ons eerste kindje. Eerste keer ovulatie testen gebruikt, welke dag denken jullie dat ik mijn eisprong heb gehad? 
https://www.mupload.nl/img/ixjcm8.jpg
Succes allemaal! *fingerscrossed*

@TMAAM ik zie niet echt een "knaller", de 18de lijkt mij het donkerste maar als jouw testen hetzelfde principe hebben als die ik heb gebruikt moet de lijn even donker of zelfs donkerder zijn dan de controlelijn. Daaraan zie je of je je LH piek hebt gehad.
Als ik jou was zou ik dus nog even door blijven testen. (Bij mijn eerste ronde met ovulatietesten moest ik 5 dagen langer testen dan verwacht voor ik mijn piek had gevonden.)
Succes!

@TMAAM: ik zie ook niet direct een 'knaller'. Zelf vind ik wel lastig om de testen die ik heb gedaan met elkaar te vergelijken. Ik gebruik de app premom. In deze app kan je een foto maken van de test en deze berekend dan de hoeveelheid LH. Low of high. Dit heeft mij vorige maand erg geholpen. Als ik nu een knaltest denk te hebben doe ik een clearblue roze ovulatietest met smiley voor de echte bevestiging. 

Dit is voor mij een knaller met de testen van de Action, andere test natuurlijk maar even voor het idee: https://www.mupload.nl/img/29renk5rmv5.jpeg  

Bedankt voor jullie snelle reacties!
Volgens mijn agenda en app moest ik gister 19/9 mijn eisprong hebben. Als ik het zo van de ovulatie test af lees denk ik echter dat ik hem ook de 18e had. Ik heb vandaag twee testen gedaan omdat ik idd dacht dat die zou af lopen dus dat is denk ik ook wel zo. Nou goed, we hebben het 17, 18 en 19 heel gezellig gehad dus zou genoeg moeten zijn! ? 
Verder een hele regematige cyclus. Die van de action is ook wel heel helder idd! Geen een hier in de buurt dus binnenkort maar eens op pad!
En die app Premom zal ik gelijk even downloaden! Ben benieuwd!
Vorige maand dacht ik dat ik de innesteling voelde maar toch helaas niet door gezet dus goede hoop voor het eerste weekend van oktober. Ik ga niet eerder testen, wacht gewoon mn menstruatie af.

@TMAAM wel verwarrend met streepjes inderdaad. Bij mij waren zulke streepjes als jij hebt niet positief (heb deze maand 2 keer gehad dat ze even donker waren op cd 14 en cd 21). Nu op cd 27 een écht donkerdere streep. Maar als ik van anderen begrijp is het wel mogelijk dat het toch positief is met zulke streepjes als jij hebt.

hoi dames!

afgelopen dinsdag mijn eisprong gehad. NOD is bij mij zaterdag 3 oktober. ik heb een app gedownload om te kijken of ik het goed had wat betreft mijn eisprong.de app had gezegd dat ik afgelopen zaterdag mijn eisprong zou moeten hebben. wij hebben voor de eerste keer deze ronde ovulatie testen gebruikt en daar uit bleek dat ik de 15e van september mijn eisprong al heb gehad. wij hebben de ovulatietesten van Clearblue gebruikt (de roze met smiley).
iemand ook hier ergens zijn NOD over 12 dagen?? ik hoop zo voor jullie dat het een vruchtbare maand word.
liefs

Terug
Bovenaan