NOD oktober 2020

@happyH!
Wauww!!! Gefeliciteerd zeg! Maar goed dat je hem er nog evrn uitviste!
Laat het een voorbode zijn voor iedereen deze maand??

Gefeliciteerd!! Super leuk !!  

@xxNH Ik dacht Vanmorgen optijd mijn eisprong gevoeld te hebben maar weet het ook niet zeker. Me lichaam kan me nu ook ineens voor de gek houden haha. 

Gefeliciteerd HappyH!! Zeiden je klachten dus toch wat! 
Idd hopen op veel positieve testen de komende tijd :)
Mijn klachten zijn nu zo goed als weg. Hopelijk zegt dat niet zo veel :p

Dankjullie allemaal!! Ik hoop ook zo dat er voor jullie ook allemaal positieve testen bij zitten! 
Voor wie het vroeg, ik heb gewoon met de Kruidvat test getest, volgens mij is dat geen early. Maar weet nog bij mn zwangerschap van de 1e dat ik ook 4 dagen voor NOD al positief testte met een gewone test. Blijkbaar veel hcg? Geen idee hoe dit kan

Gefeliciteerd HappyH!! En zo snel ook, hopelijk hebben we in deze groep allemaal net zoveel geluk als jij :)

Ik ben er al achter, ik ben niet geschikt voor het wachtbankje :p.
Wel gaan we vrijdagavond nog sushi eten, want wie weet is het de laatste keer (ik wil er niet teveel mee bezig zijn maar doet het tovh :p)

Hoi lieve dames,
Leuk dat iedereen zijn NOD deelt, dan kunnen we het een beetje bijhouden van elkaar! Wat fijn om jullie verhalen te lezen en samen deze spannende en leuke tijd te beleven.
Mijn NOD is rond 16 oktober dus verwacht mijn eisprong deze week ergens. Ik test met kruidvat ovulatietesten, maar daar wordt ik nog niet veel wijzer van.. 
Gebruiken jullie ook ovulatietesten of doe je het op goed geluk om het zo maar te zeggen haha. 

Liefs!

Terug
Bovenaan