NOD oktober 2020

@ Belgogermano: spannend voor jullie, hoop dat het jullie deze x is gegund, ik blijf volgen.
Spannend Pony, zou mooi zijn als t toch een innesteling is! Hoeveelste dag na je NOD is t vandaag?
Hiet tot nu toe nog zat afleiding om handen, ben er niet echt mee bezig, komt nog wel als de gevoelige borsten weer toenemen, gisteren al ff pijnlijk, nu weer wat minder gelukkig. 

@astrid-lynn wat voor klachten had je dan van de teunisbloem ? 

balen voor degene die toch ongesteld zijn geworden. Ik had gisteren mijn NOD. Afgelopen zaterdag en early test gedaan die was negatief. Vandaag nog geen menstruatie te zien. Heb af en toe wel wat krampen maar ik ga vrijdag pas testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Verwacht dat het later is door onregelmatigheid. We wachten het af ?
Heb wel een beetje een 'knoop' gevoel.. dus hoop ook snel op duidelijkheid ☺️

Hoi dames,
ik ben wat meer op de achtergrond gaan zitten. Na afgelopen donderdag een negatieve test gehad te hebben en best teleurgesteld was bleef het nog 2 dagen rustig. Zaterdag werd ik pas ongesteld, mijn hoop was weer aan het toenemen. Ik ben er zoveel meer mee bezig dan bij de eerste zwangerschap en merk dat het me niet veel goed doet. Dus ik lees wel mee maar zal niet heel erg actief zijn in meeschrijven. Ik schuif sowieso door naar de volgende maand. 
Ik heb de veranderingen in het lijstje aangepast. 

suces allemaal. 

Jammer @poni
Ik herken het helaas. Eerst soort van ongesteld, en dan dag erna of 2 dagen later breekt het pas door. 

XxNH & Belgogermano
Duimen voor jullie dames!!!

@AstridLynn merk je veel verschil. Teunisbloem slikte je tot je ei neem ik aan? Slik je de tarwekie de hele cyclus? Ben benieuwd. 
Als het bij mij deze ronde niet lukt, wil ik toch ook aan de tarwekiem gaan wagen

Hi allemaal!
Ik ben nieuw hier. Vandaag had ik vanochtend een bloeding. Na ongeveer 2 uurtjes is dit gestopt. Zou dit een innesteling bloeding kunnen zijn? 
Ik zou anders vrijdag of zaterdag ongesteld moeten worden, maar mijn cyclus is niet mega regelmatig.

Groetjes!

Hai Dexxie, 
Welkom hier! :)
Weet je toevallig wanneer je ovualtie is geweest dmv testen of temperatuur.
Het zou een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn. Maar omdat je cyclus onregelmatig is. Is het denk ik gewoon afwachten en moeilijk te zeggen. 
Succes!! Xx

Kimmiexx tarwekiemolie geslikt vanaf eisprong. En toen gestopt met de teunisbloemolie.
Vorige maand alleen tarwekiemolie gebruikt, maar niks geholpen. 
Nu beide gaan gebruiken... dus ben benieuwd of het positief effect heeft... anders gebruik ik het nog eens hierna bij de volgende poging, en mocht daarna negatief zijn stop ik daarmee. Alles moet zijn kans krijgen denk ik dan maar hihihi 

Terug
Bovenaan