NOD oktober 2020

@loesewies heel erg balen ?

@belgogermano Snap je helemaal. Hoop alsnog dat je menstruatie uit blijft. Maar na 8 maanden hoop je toch dat het echt een keertje raak is❤

@Poni ja toevallig afgelopen maand. Wil je geen negatief gevoel aanpraten, maar had een betje bloedverlies. Daarna dag niet. Toen savonds weer een beetje. En daarna kwam toch mijn menstruatie langzaam op gang.

@AstridLynn heb daar nog niet van gehoord.  Ga er eens in verdiepen. Ja haha hier hetzelfde. Veel thee, dikke sokken. Eet geen koud meer. Smorgens pap, Smiddags soepje, savonds gewoon warm eten. Kijken of het zou helpen deze ronde haha. 

Kimmie: heb daar nog niet eerder van gehoord maar na de MA en de mk wel het proberen waard. Vanaf welke dag ben je daarmee begonnen? Hou eigenlijk niet van thee maarja heb het er wel voor over haha. Drink je dan nog een bepaalde soort? 
Belgogermano: duim voor je hoop dat je binnenkort een positieve test in je handen hebt.
Ik zit nu 5dpo als het goed is. Maar had zondag ineens weer van dat rekbare slijm. Met plassen hing het eruit sorry haha? Heeft iemand dsat ook weleens gehad 2x in een cyclus? 

@juliaa Deze ronde pas met de piek. Volgende ronde misschien iets eerder. Ik hou ook niet zo van thee. Dus drink gewoon wat ik lekker vind. Nu sinaasappel van de jumbo gaat er erg goed in. 

Hoe zit het met jullie met de temperatuur? Wat is jullie ervaring daarmee kwa oplopen? Ik had zaterdag mn piek. Zondag ochtend 36.8 en nu weer 2 dagen 36.6
Meerdere waarbij het lang duurt voor die op loopt?

Juliaa, bij mij blijft dat slijm zo tot enkele dagen voor mijn nod. Toen het raak was, bleef dat zelfs voorbij de normale Nod datum zo, maar weet niet zeker of er een verband is. 
Temperatuur nemen doe ik niet. Ovutest is makkelijker ?
Normaalgezien binnen 3 dagen nod. Beetje hoofd- en rugpijn, soms wat misselijk maar toch negatieve tests ?
Hoe je lichaam je voor de gek kan houden he

[quote quote=10363481]Juliaa, bij mij blijft dat slijm zo tot enkele dagen voor mijn nod. Toen het raak was, bleef dat zelfs voorbij de normale Nod datum zo, maar weet niet zeker of er een verband is. Temperatuur nemen doe ik niet. Ovutest is makkelijker  Normaalgezien binnen 3 dagen nod. Beetje hoofd- en rugpijn, soms wat misselijk maar toch negatieve tests  Hoe je lichaam je voor de gek kan houden he[/quote]
Stom hè dat je lichaam je zo voor de gek kan houden? 
Hier ook moe en hoofdpijn. Laatst ook erg last van me onder rug.. beetje buikpijn.. 
Maar denk echt dat ik ongesteld ga worden vandaag of morgen. Ik wacht nog even met testen tot morgen. 

Terug
Bovenaan