NOD oktober 2020

Kimmiexx, niet precies. Ik ben sinds vier maanden gestopt met de pil. Mijn cyclus is tot nu toe meestal tussen de 28 en 34 dagen. Rond de dag van de eisprong (volgens mijn fitbit app) wel om de dag geklust.. Maar die app basseerd alles op de eerdere cycli. 
Ik ga morgen voor de zekerheid testen met een early test ??

@astrid-Lynn soms is er ook wat tijd nodig zodat je lichaam kan schakelen. Als het met 1mnd niet meteen veel verbeterd miss niet direct stoppen, of niet te vaak wisselen van methode? 
Ik gebruik nu si 1,5 mnd Vitex Castus: monnikspeper: mijn klantnaam NOD zijn minder heftig dus ik denk dat t al iets doet al zou de werking na 3mnd pas goed zichtbaar zijn, die tijd heeft het nodig om je hormonen te herstellen. Dit gebruik ik omdat ik vrij hevige pms klachten had en soms tot braken toe voor NOD. En in de hoop dat mn lutale fase wat toeneemt in lengte.

De test was negatief vanochtend. Nu wachten op mijn menstruatie.
Ik zit erover na te denken om met ovulatietesten te beginnen. Wat is jullie ervaring hiermee? 

We gaan trouwens ronde 4 in voor ons eerste kindje. 

Dexxie, ik gebruik de roze ovulatietest van clearblue. Zeer tevreden over. Geeft de 2 vruchtbaarste dagen oor de eisprong aan en dat klopte bij mij totnutoe steeds.
Ik start met testen op dag 9 (vroegste dat die totnutoe positief was is op dag  en wil zeker niet te laat zijn) en dat dan tot ik 2 dagen op rij een smiley heb.

Ik heb ook goede ervaring met ovulatietesten. De eerste keer dat ik zwanger werd gebruikte ik sensitesten. (Meteen zwanger) wel miskraam helaas. En de 2e keer gebruikte ik clearblue ovulatietesten. (Ook meteen zwanger) ik ben blij dat ik die gebruikt heb want mijn ovulatie is later dan dat de app aangeeft. Anders waren we elke keer te vroeg geweest.. nu gebruik ik ook weer de clearblue ovulatietest.. hoop op een smiley vandaag of morgen??

Goedemiddag,
Hier positief nieuws! Sinds augustus 2019 actieve kinderwens en sinds mei 2020 de diagnose PCOS gekregen. Toen gestart met Clomid en mijn eetgewoonten nog gezonder gemaakt. Ook ben ik gestart met DCI. Nu afgelopen zondag een positieve test in handen van de 3e ronde met Clomid! Erg blij en erg onwerkelijk nog ;)

Hoop voor de wachtenden onder ons ook positief nieuws!

[quote quote=10363834]Goedemiddag, Hier positief nieuws! Sinds augustus 2019 actieve kinderwens en sinds mei 2020 de diagnose PCOS gekregen. Toen gestart met Clomid en mijn eetgewoonten nog gezonder gemaakt. Ook ben ik gestart met DCI. Nu afgelopen zondag een positieve test in handen van de 3e ronde met Clomid! Erg blij en erg onwerkelijk nog ? Hoop voor de wachtenden onder ons ook positief nieuws![/quote]
Ahh wat een fijn nieuws! Gefeliciteerd ?? 

Terug
Bovenaan