NOD oktober 2020

Ik dacht 28 okt mijn eisprong te hebben gehad (ovulatie test) mijn nod was dus 12 okt afgelopen maandag. 2 dagen voor nod negatief getest en nu 3 dagen na nod ook negatief. Nog geen tekenen van menstruatie te herkennen.. ? laat het maar snel komen dan kunnen we door naar de volgende ronde. Vandaag CD 43. Dit wordt de langste cyclus tot nu toe sinds ik eind mei ben gestopt met de pil .. vorige cyclussen 28-30-43
geduld... ?

Belgermano dat is nooit fijn, vervelend. 
Xxnh nog erg aan het schommelen je cyclus. Vervelend, weet je ook niet waar je aan toe bent. Succes met afwachten.

Ik ben momenteel zo zenuwachtig! Vandaag is mijn NOD ben altijd keurig optijd met menstruatie. 
maar van de week ineens een dag méga veel witte afscheiding. Dat kende ik echt niet.
nu vandaag heel de dag nog niet ongesteld geworden... 
Als het morgenochtend nog zo is ga ik testen..! Aaah. Zou t niet kunnen geloven.

@belgogermano heel erg balen voor je! 
@XxNH heb je inderdaad nog een onregelmatige cyclus zo. Wel zuur en kan snappen dat je dan zoiets hebt van, laat me maar ongesteld worden. Focus op de volgende ronde.

Leef ook gewoon met jullie mee! Zo balen als je dan weer een ronde verder moet.
Ik zit hier nog op het wachtbankje. Dus afwachten nog. Zit nu op 4 dpo. Maar hopen dat het een keer raak is:(
Snap dat mensen zeggen, probeer en niet teveel mee bezig te zijn. Maar makkelijker gezegd dan gedaan :( hahh

[quote quote=10364139]Ik ben momenteel zo zenuwachtig! Vandaag is mijn NOD ben altijd keurig optijd met menstruatie. maar van de week ineens een dag méga veel witte afscheiding. Dat kende ik echt niet. nu vandaag heel de dag nog niet ongesteld geworden… Als het morgenochtend nog zo is ga ik testen..! Aaah. Zou t niet kunnen geloven.[/quote]
oooh wat spannend Fientje! Ik hoop het voor je! Erg benieuwd. Wat knap dat je nog niet hebt getest al. Duimen op een hele mooie test morgen! ♡

Nou, nogsteeds niet ongesteld en het is een zeer minimaal licht streepje. Dus ik ben voorzichtig blij! 
blijft nog even spannend voel me toch beter bij een duidelijke test. Zal zondag of maandag nog eens testen. 
mijn gevoel zegt in alles dat het wel raak is. Je wil het toch even bevestigd zien hè haha

[quote quote=10364161]Nou, nogsteeds niet ongesteld en het is een zeer minimaal licht streepje. Dus ik ben voorzichtig blij! blijft nog even spannend voel me toch beter bij een duidelijke test. Zal zondag of maandag nog eens testen. mijn gevoel zegt in alles dat het wel raak is. Je wil het toch even bevestigd zien hè haha[/quote]
Wauww wat leuk! Voorzichtig alvast gefeliciteerd! ?? Hopenlijk is het streep je snel duidelijker. 

Fientje wat spannend zeg, en begrijpelijk dat je een knal test in handen wil hebben...maar streepje is een streepje zeggen ze.

Kimmiex wachten duurt lang... en hoe moet je positief zijj, als je grootste wens telkens niet lukt. Zo frustrerend is dat. Normaal als je iets wil koop ke het gewoon, of je voert het gewoon uit. En een zwangerschap heb je totaal niet in de hand. Je geduld word op de proef gesteld, en ben je ongesteld voel je je gewoon emotioneel heel rot. En mannen begrijpen dat totaal niet. En iedete x omschakelen vind ik ook wel ding. Net klaar met de menstruatie en dan moeten we weer in de juiste week gezellig gaan doen. 

Terug
Bovenaan