NOD oktober 2020

Wauw Fientje! Gefeliciteerd zeg. Een streep is een streep. Maar is begrijp je wel. Hopelijk van het weekend een knaltest in handen. Dan stelt dat je misschien meer gerust. ❤  

@AstridLynn Ja precies dat! Vorige maand ook toen ongesteld werd, moest ik gewoon even huilen. Toen zei mn vriend. Maar we zijn nog niet zo lang echt bezig he. (Toen 5 maanden) klopt. Niet super lang. Maar ik ben er vanaf moment 1 heel erg mee bezig. En hij de laatste 2 maanden dat die dingen gaat vragen aan me enzo. Hopen dat het deze ronde raak is. Nog steeds aan de thee iedere dag en dikke sokken, haha

Kimmiex ja hier ook wat meer thee ect. Helaas sinds dinsdag aanvaring op mijn werk gehad, wat nu een groot ding is geworden. Brengt onwijs veel stress met zich nee, en dan denk ik ook gelijk is niet goed voor mijn proces in me buik. Dalijk lukt het daardoor niet.
Je gaat zoveel denken.

Wat balen voor degene die doorschuiven naar de volgende ronde. Hopelijk is het snel raak.
en gefeliciteerd voor degene die een beginnende positieve test in handen hebben!
ik heb even terug gekeken.. en vorige 2 cyclussen had ik gevoelige borsten na mijn eisprong. Nu heb in de hele cyclus nog geen gevoelige borsten gehad.. en nu ook nog niet. Ik beschouw het dus maar alsof de eisprong nog niet eens is geweest. Al had ik op 27 oktober een 'positieve test' en maandag 28 oktober is de avond een felle steek. Ook al 4 weken rekbaar cervixslijm bij de baarmoedermond. Ik pak de testen er dus maar weer bij.. ? en kan ik nu ook nog starten met Teunisbloem? Of moet dat echt op cyclus dag 1?

[quote quote=10364175]
Heb je een foto dan kunnen we meekijken maar alvast voorzichtig gefeliciteerd?
[/quote]
Bedankt allemaal! Op foto is het nóg moeilijker te zien haha. 
maar ik weet echt bijna zeker dat het raak is... voel me echt anders en de hele week was al verdacht. 
het is gewoon het ongeloof haha van hoe dan nu ineens wel. Beetje onkenning van mijn kant haha!

nog leuker eigenlijk dat mijn man momenteel weg is voor werk en het juist nu raak is. Ik heb hem niks gezegd.
Hij is over twee weken terug en ik dacht eraan om ons dochtertje dan een shirt aan te doen met iets van 'grote zus' erop. Dat als hij terugkomt hij dat bij haar ziet! :) 

@AstridLynn snap je helemaal! Je hoofd maakt overuren. Misschien een ontspannend bad nemen, filmpje op maskertje en dan even youtime?Wij liepen gelijk op toch? NOD 22/24 okt

Ik heb momenteel een overproductie aan afscheiding. Temperatuur vloog vanmorgen nog eens 0.3 omhoog. Van 36.5 voor ovulatie naar 36.8 na ovulatie en nu op dpo 5 naar 37.1 Afwachten maar weer of het wat betekend. Zou anders over 5/6 dagen ongesteld worden.

@xxNH  dan denk ik dat je toch echt je ei hebt gehad hoor. Als je een positieve test had, en de avond erna steken. Wijst echt op je ei. Iedere maand hoeft niet perse hetzelfde te zijn wb kwaaltjes na de ei. Met de teunisbloem zou ik wachten tot dag 1 van de volgende cyclus. Deze moet je ook slikken vanaf dag 1 tot aan de positieve ovtest. Dus nu heeft het geen zin meer.

@bergogemano  heel erg balen:( verdorie! Hopelijk de volgende ronde een succesronde voor je! ❤

Fijntjes super leuk dat je je man kan verrassen. Geweldig. Hoe oud is he dochter nu? Zal ze niks verklappen tegen andere als je nu al een shirt aan trekt? Of praat ze nog niet dan is het makkelijker haha
Bergogemano wat super vervelend zeg. Sterkte meid.

Kimmiex ik had van de week echt witte afscheiding 1 a 2 dagen en veel. Dat ik dacht wat is dit. We lopen inderdaad gelijk. Verwacht volgend weekend. Die temperatuur houdt jij iedere dag bij?? 
Ik net de huisarts gebeld en moet bloedprikken voor de vermoeidheidsklachten die nu 4wkn aanhouden. Moet ook meer rust inplannen, maar is zo lastig. Iedereen wil afspreken enzo. Werk vraagt veel, verbouwing thuid. Nog kleuter rond lopen.  Maar alles komt goed.

@AstridLynn ik hoop dat het inderdaad wat betekend voor ons. Misschien is het allemaal wat veel voor je ja als ik dit zo lees. Niet fijn zo moe iedere keer. 
Misschien wel gewoon ijzer te kort. En anders toch wat rustiger aan doen. Wat vaker nee zeggen en even genieten van een momentje voor jezelf. Of doen waar jij nou echt blij van wordt.
Ja de temperatuur hou ik iedere dag bij. (4 maandej geleden mee begonnen) haha. Door de teunisbloem gelukkig nu wel regelmaat in mn cyclus (sinds vorige maand)

Terug
Bovenaan