NOD oktober 2020

[quote quote=10364244]
Fijntjes super leuk dat je je man kan verrassen. Geweldig. Hoe oud is he dochter nu? Zal ze niks verklappen tegen andere als je nu al een shirt aan trekt? Of praat ze nog niet dan is het makkelijker haha
Bergogemano wat super vervelend zeg. Sterkte meid.

Kimmiex ik had van de week echt witte afscheiding 1 a 2 dagen en veel. Dat ik dacht wat is dit. We lopen inderdaad gelijk. Verwacht volgend weekend. Die temperatuur houdt jij iedere dag bij??
Ik net de huisarts gebeld en moet bloedprikken voor de vermoeidheidsklachten die nu 4wkn aanhouden. Moet ook meer rust inplannen, maar is zo lastig. Iedereen wil afspreken enzo. Werk vraagt veel, verbouwing thuid. Nog kleuter rond lopen. Maar alles komt goed.
[/quote]

jaa lijkt me zo leuk om hem te verrassen!
bij de eerste waren we samen bij het tesren. Was een heel andere situatie dan nu. 
onze dochter is nu net 14 maanden! 
dus ze zal niks verklappen haha. Alleen voor mij lastig het stil te houden nu hoor! 

@kimmieX bedankt voor je reactie. Ik wacht wel met de teunisbloem. 

is het normaal dat de luteale fase zolang duurt? Nu dus dag 18. 
iemand die eerder gehad? Of komt dat door het ontpillen?

@xxNH geen ervaring mee. Maar het is inderdaad wel mogelijk. 14 is gemiddeld maar daar wijken genoeg vrouwen vanaf
Wanneer heb je voor het laatst een test gedaan? Misschien heeft/had je lichaam nog niet genoeg hCG aangemaakt? 

@kimmieX en @mamasterretje
ik heb gister voor het laatst een test gedaan een early van telano en die was spierwit. Dit was 3 dagen na nod. 
ik ben eind mei gestopt met de pil. Cyclussen tot nu toe 28-30-43 en vandaag dag 45. (18dpo) De langste tot nu toe. Dit wordt dus mijn 4e cyclus in 5 maanden. 

Fientje gefeliciteerd!! ❤
Belgo balen zeg!?
XXNH dat klinkt wel lang als je al op 18 dpo zit. Slikte je de pil? Ik ben januari ermee gestopt heb 2x een mk gehad en de laatste menstruatie had ik pas weer het gevoel dat alles normaal is. Had weer buikpijn tijdens mn menstruatie. Klinkt misschien stom, maar dat had ik altijd voor ik met de pil begon en voor mn gevoel klopte het ook niet die milde menstruaties. 
Ik zit op 8 dpo nu denk ik. En heb ineens pijnlijke tepels lag er vannacht wakker van en af een toe een flinke steek in mn baarmoeder? Vreemd was totaal met andere dingen bezig toen ik die steken kreeg. Is erg druk op mn werk. Verder ook wel veel afscheiding, maar durf er nog niet teveel op te hopen. Zou de 3e zwangerschap zijn dit jaar.. 

@juliaa ik heb 10 jaar de pil geslikt. En ben 21 mei gestopt. Vanaf cyclus 3 met ovulatietest gestart en toen werd ik 2 week na de eisprong ongesteld. Dus de 18 dagen nu heb ik nog niet eerder gehad. Als ik morgen niet ongesteld wordt ga ik zondag maar weer testen. 

Ik ben destijds gestart met de pil omdat ik nogal last had van acné met name op mijn bovenrug. Sinds 2 weken is dit er dus ook weer. Zo raar dat het na het stoppen met de pil ook dus gewoon weer terug komt. Afgelopen weer ook veel acne in mijn gezicht gehad. Is nu weer weg. Ik was nu even blij dat ik 5 dagen met een mondkapje op heb moeten werken ??
spannend voor jou ??? Ik zal voor je duimen. Hopelijk 3 keer scheepsrecht. 

XxNH ik had hetzelfde na het stoppen met de pil. 11 jaar geslikt. Eerste cyclus was 28 dagen. Toen dacht ik nog, aardig op schema weer. Daarna 36 dagen en daarna 47 dagen.
Toen ben ik met teunisbloemolie begonnen en was mijn cyclus 30 dagen, met ovulatie op dag 20. 
Deze maand weer teunisbloem geslikt met ovulatie op dag 21. Even wachten wanneer ik ongesteld word (hoop het niet) maar merk nu sinds ik een positieve ovtest had de 20e dat ik veel meer rust hebt nu de cyclus weer wat meer regelmatig is.
Dus zeker een aanrader.

@BelgoGermano wat balen zeg! @Fientje: gefeliciteerd ? 
Vanmidag echt flinke Steek gehad nu 7dpo, zat in spreekuur met patiënt en dacht echt auw! ?
Normaal krijg ik 2 dagen voor menstruatie wat lichte steekjes bdz nu was t boven in midden?‍♀️Tevens zijn mijn borsten flink groter, bh zit nu veel te krap, ben benieuwd over n weekje..

Terug
Bovenaan