NOD oktober 2020

Ik heb helaas mijn ovulatie deze maand niet gevonden met testen.. misschien is het moeilijker was doordat ik in een reeks nachtdiensten zit. Afgelopen zaterdag zou mijn ovulatie moeten zijn geweest dus daar ga ik dan maar even van uit. Nu weer 2 weken afwachten! Succes iedereen die aan het wachten is;)

Probeer eigenlijk totaal niet bezig te zijn met mijn cyclus en zwanger worden. Maar normaal is mijn afscheiding rond deze tijd in mijn cyclus droog tot beetje slijm en nu heb ik vloeibare witte afscheiding? Verder geen klachten paar dagen geleden paar mini druppeltjes bloed bij het afvegen, harde borsten, vreselijk veel zin in patat whaha. Moodswings zijn nu juist minder.
23ste NOD, Heb nog 1 vroege test liggen dus stap maar weer op het forum.

@MamaSterretje, heb mezelf iederekeer teleurgesteld door vroeg te testen dus twijfel heeel erg! Hoop dat ik door het werken er niet aan denk en het volhou tot vrijdag! 

@ocean ook nog niet zo lang bezig hoor. Een half jaar nu. Nee NOD is woensdag/donderdag. Als ik woensdag niet ongesteld ben ga ik testen. 
@justmeangel de vloeibare witte afscheiding herken ik wel. Had dat vorige maand en deze maand weer op 4/5/6 DPO. Veel en waterig ook. Liep er zo uit (sorry bleh) en 7DPO bruin bloedverlies, vanmorgen roze en daarna niks meer gehad. 
Die paar druppels bloed kunnen innesteling geweest zijn. En harde borsten een goed teken. Alleen zo stom dat alle symtomen ook voorbode kunnen zijn voor de menstruatie. Snap dat je niet teleurgesteld wil worden weer.  Denk als je dan toch die positieve test in handen hebt, het magisch voelt. Ik ben heel benieuwd naar je. Als je vrijdag wil testen met een vroege test, zal er vast iets te zien moeten zijn! Duimen!!

@Kimmiex, Zou bijzonder zijn. Mijn vriend en ik zijn beide begin juli geboren als het echt zo zou zijn hebben we zo maar kans op 3 verjaardagen haha. 
Heb juist vorige 2 maanden weinig afscheiding gehad voor de NOD. Maar had kort gelezen (Ongeduldigheid is zo irritant!) dat het echt heel erg verschilt per persoon. 
Hoopte ook inderdaad op innesteling bloed, was erg helder bloed.. Ben benieuwd! 

@AstridLynn  nog geen ongesteldheid te bekennen. Na het bruine bloedverlies zondag dacht ik echt dat die al doorgebroken zou moeten zijn. 
Temperatuur was vanmorgen hoog. Wel krampen in mn buik. Als de Temperatuur morgenvroeg nog hoog is en ik nog niet ongesteld ben, ga ik toch maar eens een vroege test doen. Zo stom dat je echt hoopt, maar ik steeds tegen mezelf zeg. Nee, je word gewoon ongesteld. Om een teleurstelling (die toch wel komt dan) te voorkomen.
Hoe gaat het bij jou? 

Spannend Kimmie!! Wanneer had je ook alweer je bel afspraak met de ha? 
Hoop het voor je justmeangel! Zou heel mooi zijn! 
12 dpo vandaag. Ben misselijk bah! En mn borsten zijn gevoelig. Zou het dan toch???

Terug
Bovenaan