NOD oktober 2020

[quote quote=10365213]Spannend Kimmie!! Wanneer had je ook alweer je bel afspraak met de ha? Hoop het voor je justmeangel! Zou heel mooi zijn! 12 dpo vandaag. Ben misselijk bah! En mn borsten zijn gevoelig. Zou het dan toch???[/quote]
Oehh ook spannend.. 
Wat betekend dpo? ? zit hier nog niet zo lang mee te lezen en schrijven HAha 

@Julia morgen haha. Als ik morgen ongesteld word, heb ik alsnog een korte luteale fase. Dus laat hem wel staan:) 
Oe wat spannend voor jou zeg! Klink veel belovend.  Wanneer wil je gaan testen?  Ik heb geen gevoelige borsten maar wel steeds steken op/achter mn borst. En heel apart.

@elfje DPO betekend days past ovulation :) en tel je vanaf de dag na de ovulatie uiteraard ?

Spannend Kimmie!! Misschien morgen dan een positieve test??
Durf nog niet te testen. Zit nu pas op cd 24 dus had een vroege eisprong. Probeer te wachten tot dit weekend mits ik niet ongesteld wordt natuurlijk.

@ kimmiex bij mij nog steeds niks. Maar geen gied gevoel erover, maar puur omdat alles beetje beladen is geweest deze maand... net uitslag van bloedprikken en heb traagwerkende  schildklier. Morgen afspraak wat ze ermee doen. Maar verklaard wel mijn moeheid gelukkig.

@AstridLynn nee dat snap ik. De situatie op je werk weer wat beter nu? 
Fijn dat je moeheid in ieder geval verklaard kan worden. Maar fijn is anders. Hopelijk werken de medicijnen snel! En is dit misschien ook de reden waarom je nog niet zwanger bent? 
Veel succes morgen ?

Oke Dames normaal 25/10 is mijn NOD, ik voel me al 3 weken zo raar! Vandaag 2 testen gedaan een early test en een gewone test vd action. Ik wil graag jullie mening maar ik kan geen foto toevoegen? Hoe doet men dit? 

[quote quote=10365287]Oke Dames normaal 25/10 is mijn NOD, ik voel me al 3 weken zo raar! Vandaag 2 testen gedaan een early test en een gewone test vd action. Ik wil graag jullie mening maar ik kan geen foto toevoegen? Hoe doet men dit?[/quote]
Bij mupload kan je een foto toevoegen. En dan hier kopiëren via de link button! Ik ben benieuwd 

Terug
Bovenaan