NOD oktober 2020

goedemorgen dames 
iedereen gefeliciteerd met een posetieve test en balen voor de gene die ongesteld zijn geworden
na vorige maand een week te laat zijn geweest en alle drukte erom heen had ik me nog niet aan gemeld 
hier momenteel al op t wacht bankje 
nog 30 oktober geen klachten alleen dat ik veel puisten heb al voor me eisprong op de meest raare plekken 

Vrijdag NOD. Wat zenuwslopend altijd die laatste dagen. Heb al een beetje buikpijn dus wil niet teveel hopen. De andere klachten zijn alweer een beetje gezakt heb alleen sinds een paar dagen last van mn ogen. Heb ik normaal nooit. Heb mn lenzen ook maar uit gelaten vandaag. Zodra ik die in doe wordt het erger. 

@Juliaa, mijn NOD is ook vrijdag. Spannend :)
Ga jij sowieso vrijdagochtend testen, of wacht een paar dagen om te zien of je ongesteld gaat worden?
Mijn vorige berichtje was van vorige week maandag, waarin ik vertelde dat ik mijn ovulatie niet had gevonden. Misschien begon ik te laat met de ovulatie testen (of te vroeg gestopt). Maar fijn om te lezen dat sommige van jullie ook niets merken van de ovulatie, qua steken in de buik of veranderend cervixslijm.
Verder merk ik nu ook niets :)
Wel pijnlijke borsten, maar dat heb ik nu elke maand sinds dat ik met de pil gestopt ben.

[quote quote=10364778]Dames Na NOD sept ben ik niet mee verplaatst gezien mijn cyclus abnormaal lang was en ik bij de huisarts voor wat testen ben langsgeweest. De resultaten heb ik nu een 10-tal dagen. Een lichte kans op pcos En dus voor de zekerheid afspraak maken bij de gynaecoloog. Deze kon pas op 17/12. De dag van de bloedresultaten kreeg ik ook bruine afscheiding (wat normaal is bij mij voor de menstruatie). Sinds zaterdag was dit echter gestopt. Vandaag dan toch maar een zwangerschapstest gedaan en dik positief. (Dit was ronde 10) ik wou dit hier toch maar even neerschrijven om iedereen een extra hart onder de riem te steken. Het is dus niet altijd het meest logische traject. Deze cyclus (voor de test) heeft dus 70 dagen geduurd ipv 38! Iedereen geef de moed niet op en succes![/quote]
Gefeliciteerd!!

[quote quote=10364789]Update[/quote]
Ik lees dit vaker, waarom is dat?

@ ine wat een goed nieuws zeg.
@kimmiex dus morgen spannende dag of het nog komt of niet. Fijn dat je woensdag gehoord word door de arts. 
Hier nog steeds zeurend gevoel in mijn onderbuik, wat alle kanten op kan gaan. Die symptomen doen niet zoveel meer bij me eigenlijk. Verder geen klachten...

@AstridLynn ja nog niet eerder zo goed. Vanmorgen klein beetje roze afscheiding. En was daarna meteen weer weg. De hele dag niks meer gehad. 
Behalve keer 8 moeten plassen. Van welgeteld 2 glazen thee. Steken op de borst, maar niet in mn borst. Heel apartte steken  en steken in mn buik maar dan rechtsonderin. 
Zoals gewoonlijk weer allemaal vage klachten en stel me ondanks de hoop gewoon in op een ongesteldheid morgen
Jij heb vrijdag je NOD toch? Op hoeveelste dag DPO zit je nu?

Terug
Bovenaan