NOD oktober 2020

Ja het kan natuurlijk ook allemaal in mijn hoofd zitten he, lichaam kan je soms serieus voor de gek houden maar blijkbaar klopte mijn voorgevoel ?

@lillylove, een licht streepje? Ik heb ze wel een onduidelijker gezien hoor. Dus een duidelijke gefeliciteerd! ❤ Denk dat je morgenvroeg wel een knaltest hebt!!  Had je voorgevoel toch gelijk.

Ik zei dat ik morgen zou gaan testen. Dus zeg het net tegen mn vriend. En die vroeg, wanneer zou je ongesteld moeten worden. Ja morgen of donderdag. Zegt ie; waarom wacht je dan niet met testen. Ik wil niet dat je weer teleurgesteld bent. Ga er maar gewoon vanuit dat je ongesteld. 
Dus zei al, je snapt toch wel als vrouw zijnde dat op het moment dat je kan testen, je dat wil. 
Had zondag bruin bloedverlies (vorige maand ook maar meteen dezelfde en volgende dag normaal bloed, ongesteld dus)
Nu alleen maandag ochtend een heel klein beetje roze verlies gehad en verder niks meer. Wel flink wat krampen in mn buik, maar eerlijk aan de zijkanten van de middenkant. 
Kan morgen aan mn temperatuur zien of ik ongesteld wordt. Dus maar weer afwachten

Kimmiex mannen begrijpen er niets van. Hihihi. Hoop dat je temperatuur constant blijft en geen daling hebt. Ga voor je duimen. Dagen duren lang he hihihi

Zijn jullie ook van die types die dan gaan doorrekenen. Oh dan zou ik het met sint of kerst kunnen vertellen ? te ernstig
@AstridLynn laat je het even weten morgen? 

@Kimmiex, haha ik dacht al oeh dan kan ik het tijdens oud en nieuw vertellen ;') 
Had toch geen geduld en heb vannochtend vroege test gedaan was negatief :( NOD maar afwachten.

Mamasterretje je hebt er zeker medicatie voor. Het ligt aan de gradatie die je hebt. Kijk eens op thuisarts.nl daar staat genoeg info op. En je kan juist van die vermoeidheid klachten afkomen door juiste medicijnen... dus ik zou er zeker eens contact over zoeken, ik vind dit niet fijn.

Kimmiex tuurlijk doe je dat, heb ik ook hoor. Leuk om tussen sinterklaas en kerst te vertellen. Leuke periode. Je blijft stiekem hoop houden telkens. En fantaseren mag toch??!! 
Als het raak zou zijn heerlijk verlof de gehele zomer, hoe lekker is dat hihihi

Mamasterretje 
https://www.thuisarts.nl/schildklierafwijking/mijn-schildklier-werkt-te-langzaam-en-ik-wil-zwanger-worden

Hier best belangrijk stukje voor jou misschien heb je er wat aan.

Terug
Bovenaan