NOD oktober 2020

'Helaas' was het deze morgen geen knal test, echt weer een super licht streepje. Maarja het is nog zo vroeg, ik ga maandag een clear blue test halen met wekenindicator en tot dan niet meer testen. Ik weet niet waarom maar blijschap voel ik niet enkel angst en paniek dat er iets misloopt, achja ??? 

[quote quote=10365458]Vanmorgen wakker geworden met buikpijn en krampen, helaas ongesteld.. ? precies op NOD. Succes dames![/quote]
Ah nee balen.. 

[quote quote=10365472]
@mamadtje! Verdorie echt balen? toch echt een teleurstelling steeds weer. Niet wetende wanneer het wel raak gaat zijn.
Ik doe met je mee. Vanochtend temperatuur 0.1 omlaag. Normaal meteen 0.3, toch testje gedaan. Hagelwit. En alsof het zo moest zijn 5 minuten laten brak de menstruatie door. Op naar de volgende ronde maar weer ?
Ben benieuwd wat de huisarts vanmiddag gaat zeggen.
[/quote]
Ah nee balen.. 
Jaa spannend wat die gaat zeggen. Succes ??

[quote quote=10365401]Zijn jullie ook van die types die dan gaan doorrekenen. Oh dan zou ik het met sint of kerst kunnen vertellen ? te ernstig @AstridLynn laat je het even weten morgen?[/quote]
Zeker weten!! Had mij natuurlijk voorgenomen dit niet elke maand te gaan doen maar het gaat (helaas) vanzelf.

[quote quote=10365489]‘Helaas’ was het deze morgen geen knal test, echt weer een super licht streepje. Maarja het is nog zo vroeg, ik ga maandag een clear blue test halen met wekenindicator en tot dan niet meer testen. Ik weet niet waarom maar blijschap voel ik niet enkel angst en paniek dat er iets misloopt, achja ???[/quote]
Het is inderdaad nog wel erg vroeg zie ik.
Die van mij is maandag en heb nu ook het gevoel te moeten testen omdat iedereen het hier redelijk vroeg durft te doen. Ga mij proberen in te houden tot iig zondag (maandag nod).

@mamadtje en @kimmiex wat vervelend. Heel veel geluk in de volgende ronde?
@mamasterretje mijn NOD zou 29 oktober moeten zijn dus ik moet nog even geduld hebben. 
Jij doet mee voor ronde 22, ik rond 16.. vind je het niet lastig om positief te blijven denken? 

Terug
Bovenaan