NOD oktober 2020

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Vandaag toch even moeten huilen. Vorige x was t snel raak en moet nu gewoon echt ff geduld hebben.
Mn vriend is heel lief, die zegt anders doen we komende ronde toch eens met ovulatietest? Ik zeg ja dat heb ik al stiekem afgelopen ronde gedaan ? 
Mja vond ie prima, kreeg knuffels en kusjes. 
Meiden heel veel succes deze ronde hoop van harte dat er veel positieve testen voorbij zullen komen. Ik hoop jullie niet te zien in NOD november. Probeer wel tot ovulatie niet zo vaak te kijken ?
Heel rot voor de andere dames die ook negatief hadden getest, ongesteld zijn geworden ?

@Mama Dtje, natuurlijk is het altijd vervelend en emotioneel als het toch niet raak is of je al kinderen hebt of niet... Lief van je vriend

Sterkte allemaal! Wat veel negatief nieuws vandaag ? ik snap dat jullie balen en emotioneel zijn, want ik denk dat ik dat ook ga worden. 
Hopelijk toch nog een paar positieve testen deze ronde..  
Wilt iemand met mij mee denken? Zit nu op dag 25, maar had op dag 11 rekbaar slijm en dag 12 een positieve clearblue en alleen op dag 12.. Zou ik morgen ongesteld moeten worden? Wil niet te vroeg testen, maar denk eigenlijk van wel.. mn cyclussen variëren altijd tussen 25-28 dagen dus zou goed kunnen.

@Juliaa,"Dit verschilt per vrouw. In de meeste gevallen vindt de eisprong zo'n elf tot veertien dagen voordat je ongesteld wordt plaats. Bij een gemiddelde menstruatiecyclus valt de eisprong rond de veertiende dag. Stel je voor dat je een cyclus van 28 dagen hebt, dan vindt de eisprong dus rond de veertiende dag plaats."
Weet niet of deze informatie helpt. Denk dat je NOD dan 23/26 zou zijn. Denk dat je wel een testje kunt doen en anders voor de zekerheid 2 dagen wachten nog.

goeie avond dames
hier een korte update 
gister en vandaag een zeer pijnlijke onderrug steken in mn borsten en als ik wat eet supper misselijk 
nod is 29 oktober 
had een testje liggen helaas niet de goeie toch gedaan tegen beter weten in met dit als resultaat 
https://www.mupload.nl/img/1q3zrva16.jpeg

@mamasterretje, snap wat je bedoeld hoor. Maar denk dat het voor mij wel beter is zo! Even een tijdje niks. En mocht ik er volgende maand of maand erna niet goed bij voelen, kan ik er altijd mee beginnen. Proberen gewoon wat de huisarts zei om de 2/3 dagen het gezellig te hebben. En eind van de maand net even wat vaker misschien.
Merk nu al dat het me meer rust geeft. 
Hopelijk voor jullie allemaal snel positieve testen. 
Veel liefs xxx!

@Sillasv, ik vertrouw die testen ook niet heb 2x hetzelfde resultaat gehad erna 2x action en die was negatief... (Niet deze maand btw.)

Wow wat ben ik actief heb zeker niks te doen haha

Terug
Bovenaan