NOD oktober 2020

@astridlynn gefeliciteerd was een mooie streep al. Hoop dat het goed blijft gaan
Juliaa en justmyangel ik hoop op 2 mooie positieve testen bij jullie. Ik duim mee

@ Astrid-lynn, gefeliciteerd :) Ga je een deze dagen nog een keer testen?
@Juliaa en JustMeAngel, mijn NOD is ook vandaag. Spannend! Hopelijk allemaal goed nieuws na het weekend :)
Met mijn vriend afgesproken dat als ik vandaag niet ongesteld word, ik morgenochtend ga testen.

@Astrid Lynn: wauw proficiat!!
@ just me angel: niet leuk!?

Hallo, hier ben ik nog eens een keertje..
hier zitten we op dag 21. Volgens cb ovulatie gehad rond dag 11. (Nod op 30okt). Sinds gisteren voelt het aan of ik binnenkort al mijn menstruatie ga krijgen..? opgeblazen gevoel en wat lichte krampkes. Misschien zelf krampen dat ik anders niet zou opmerken. Ik focus mij er mss wel een beetje op al probeer ik het echt los te laten. Onmogelijk.? Aangezien ik nog maar van begin sept gestopt ben met de pil kan mijn nod natuurlijk ook fout zijn.. 
Nog dames die nu rond dag 21 zitten?

Hee dames,
even een vraagje ik heb sins 2 dagen een raar gevoel in denk ik me baarmoeder beetje trekkend/opgeblazen gevoel. Dit is mijn 19 de dag van mijn cyclus.. had wel woensdag erg veel doorzichtig afscheiding. Dus dacht misschien is het mijn eisprong. Meer mensen die het herkennen?

Terug
Bovenaan