NOD oktober 2020

@mamasterretje wat balen! :(

@AnneCH, nou ik denk dat wij een beetje in dezelfde situatie terecht zijn gekomen. Ik had mijn menstruatie echt wel op z'n laatst gisteren verwacht, maar nog steeds niks. Maar heb inderdaad nog een action test geprobeerd en deze zei negatief... dus ik vraag me nu hetzelfde af als jij.. ben ik er teveel mee bezig en blijft hij daarom uit of is het hormoon nog te laag om te testen. Geen idee! Ons lichaam houdt ons nog even in spanning..

Hoi!
Een wat late aansluiting, maar deze maand voor het eerst geprobeerd. Cyclus varieert een beetje de laatste jaren, maar meestal rond de 30 dagen. Verwacht mijn NOD dan ook as vrijdag, maar iets later zou dus ook heel goed mogelijk zijn. 
Heb nog niet echt klachten ervaren. Alleen sinds vandaag linksonderin mijn buik wat steken. Voelen niet als menstruatiekrampen.. dus even afwachten nog! ?

Hoi!
Een wat late aansluiting, maar deze maand voor het eerst geprobeerd. Cyclus varieert een beetje de laatste jaren, maar meestal rond de 30 dagen. Verwacht mijn NOD dan ook as vrijdag, maar iets later zou dus ook heel goed mogelijk zijn. 
Heb nog niet echt klachten ervaren. Alleen sinds vandaag linksonderin mijn buik wat steken. Voelen niet als menstruatiekrampen.. dus even afwachten nog! ?

Bovenstaande afbeelding is van mijn vroege test van de Etos. Mijn NOD is 30 oktober. Ik zie een heel dun streepje, maar echt bijna niet zichtbaar. Ik ben nog niet helemaal overtuigd. Over 2 dagen nog eens testen.:) 

Terug
Bovenaan