Nod oktober 2022

@Alison, dat meen je niet ?. Ik las inderdaad je verhaal over dat je positief testte. Wat balen... Hopelijk deze ronde geen biochemische zwangerschap maar eentje die echt doorzet. ?
Geniet van je vakantie, hopelijk helpt dat ook mee! 
 
TMAAM: je kan via de link in het volgende bericht de foto uploaden en dan de link hierin plakken.
Minimin: wow jij hebt echt nu al duidelijke strepen. Ik zal zo eens een foto van mijn testen sturen dan vraag ik me echt af of ik iets fout doe, nog veel te vroeg ben of toch in totaal te veel drink. Pfff! 
Rijstkoker: ik snap je helemaal!! Ik vlieg ook alle kanten op qua emoties. Aan de ene kant denk ik het zal vast wel lukken deze maand, want ze zeggen dat je sneller zwanger wordt na een miskraam en dan aan de andere kant denk ik : het lukt vast niet een straks gaat het weer mis. 
Kaat: weet je wanneer je ovulatie was? Wellicht later of late innesteling? Nog geen bloed dus kan nog alle kanten op! Ik duim voor je! 
Alison: Ah nee wat balen!! Ik had ook in de vorige topic gelezen dat je weer positief getest had. Pfff wat verdrietig zeg!! Ik slik sinds deze maand vitamine e. Schijnt de innesteling te bevorderen. Wellicht voor jou ook nog een idee?
 
Nou net wat ik dus eerder zei, hier vliegen de emoties dus nog steeds alle kanten op. Hebben standaard om de dag seks want ja je weet maar nooit he. En ik voel ergens gewoon een druk dat ik wil dat het deze maand lukt. Waarschijnlijk extra doordat het vorige maand mis ging. Zucht. En mijn moeder en zusje weten er van dat het mis ging en nu denk ik ook steeds, straks zitten zij ook te rekenen en te wachten op een aankondiging. Dat helpt ook niet echt GRRR maar dat is natuurlijk mijn eigen gevoel 
 
 
https://freeimage.host/i/sSJdnR
Als het goed is kunnen jullie de foto zo zien. De eerste test ging een beetje mis met op plakken (lomp lomp), daardoor liep de controle streep door 
 
Ik word er ook gek van. Ik had gisteren een licht streepje ovu test.  Na werk nog maar eens testen als ik thuis kom. Ik denk dat woensdag eisprong is. Seksen jullie nou om de dag? Iedere dag schijnt niet goed te zijn toch? Heb ik ook geen tijd en energie voor maar wil niks missen pff. Vanavond en woensdag? Als het dan per ongeluk donderdag komt dan is het ook nog goed toch?
 
Hahaha Noenoe, moet lachen om je bericht. Vreselijk is dit toch. En dat moet dan "leuk" zijn, zwanger proberen te raken. Iedereen wordt knettergek haha.
Ik heb tegen mijn man gezegd: we doen het de hele maand om de dag (tenzij ik zeker weten mijn ovulatie meet) en rond de dagen dat ik hem of meet of zelf een beetje verwacht (tussen as woensdag en zondag eigenlijk) elke dag ?
Vorige maand ook zo gedaan (zonder ovulatietesten) en toen was ik dus wel zwanger al ging het mis..
Maar het lijkt mij als je hem woensdag verwacht en je hebt vandaag en morgen seks dat het goed is hoor! ?
 
Ik zie wel lijntjes Pandalover.  Die eerste lijkt idd wat donkerder maar het kan ook zeker dat ei nog moet komen. Zou gewoon doortesten. Dat drinken is ook wel een dingetje idd. Vind het zelf ook lastig maar dan maar een weekje minder/anders/ gepland drinken. 
 
Hahah ja echt huh pffff nou jouw man is wel blij denk ik dan :)). Maar ja het haalt wel de lol er vanaf zo'n moetje.
Misschien moet ik er maar iets van proberen te maken.  Kijken of ik nog een setje heb liggen ergens. Oogrol haha. Spice up de sexlife zeg  maar. Dat ook nog haha
 
Terug
Bovenaan