Nod oktober 2022

Noenoe snap dat je het uit wilt stellen haha ik zou dat eerst ook doen ik wilde pas de 18e testen maar heb zaterdag dus een feestje en wil gewoon weten hoe het ervoor staat! Ben wel beetje zenuwachtig Hihi.. 
 
Heel spannend allemaal! Mijn temperatuur is de afgelopen dagen 36.4 en nu 36.6 (normaal 35.9-36.1) Ook had ik op dag 5, 6, 8 en dus vanaf dag 9 POD (afgelopen zaterdag) lichte krampen...dus we zullen zien, anders is t maar wat irritant dat constante "ik word ongesteld" gevoel ;)
Verder geen andere symptomen, zoals borsten, die zijn normaal gesproken wat gevoelig vlak voor menstruatie en nu niks. Alleen afgelopen 2 dagen last van beetje maagzuur gevoel na eten. We shall see!
 
[quote quote=10585506]Heel spannend allemaal! Mijn temperatuur is de afgelopen dagen 36.4 en nu 36.6 (normaal 35.9-36.1) Ook had ik op dag 5, 6, 8 en dus vanaf dag 9 POD (afgelopen zaterdag) lichte krampen…dus we zullen zien, anders is t maar wat irritant dat constante “ik word ongesteld” gevoel ? Verder geen andere symptomen, zoals borsten, die zijn normaal gesproken wat gevoelig vlak voor menstruatie en nu niks. Alleen afgelopen 2 dagen last van beetje maagzuur gevoel na eten. We shall see![/quote]
Spannend! Heb je al een test gedaan?
 
Spannend @gebruiker10407821!
 
Ik heb sinds vanmiddag steken in mijn onderbuik, net naast mijn heup tot aan mijn lies. Voelt niet echt lekker en maakt me behoorlijk nieuwsgierig of ik misschien zwanger ben? nog even anderhalve week afwachten?
 
Noenoe en froetie hoe gaat het met jullie? 
ik heb na de steekjes zondag en maandag verder meer nergens last van gehad! Super spannend hoor 
 
gebruiker 10497821 ben super benieuwd naar je test vandaag hoeveel dpo ben je nu?
gebruiker 10400198 ook super spannend dacht wachten is wel lastig maar ben heel benieuwd 
 
Terug
Bovenaan