Nod oktober 2022

@Froetie ik kan mij met testen inderdaad ook wel goed inhouden. Ik moet van mijzelf eerst een aantal dagen overtijd zijn voordat ik mag testen? maar het zijn vooral de pijntjes enzo waarbij ik denk, zou ik zwanger zijn? 
 
Ik heb nu al vanaf zaterdag menstruatiekrampen, licht zeurende pijn. Mijn menstruatie had gister moeten beginnen.
Nu kan het zijn dat mn menstruatie later is deze maand omdat m'n vermoedelijke eisprong op dag 18 was. Ik heb alleen nooit dat ik dagen van te voren al krampen heb. Had afgelopen zaterdag (9dpo) getest en was hartstikke negatief.  Gemiddelde cyclus is 28 dagen, zit nu op dag 30.
Nou, misschien morgen maar een testje, mocht ik nog steeds niet ongesteld zijn.
 
Goedemorgen,
 
echt vervelend voor degene die een eerdere menstruatie hebben dan verwacht maar wel weer sneller beginnen met de volgende ronde natuurlijk!
hier gaat het goed.. elk steekje of kramp denk ik zwanger te zijn haha maar dat is bij iedereen als ik t zo lees! Ik ga zaterdag testen dan ben ik 12dpo ivm een feestje wat ik heb.. duimen duimen !!
 
[quote quote=10585492]Ik heb nu al vanaf zaterdag menstruatiekrampen, licht zeurende pijn. Mijn menstruatie had gister moeten beginnen. Nu kan het zijn dat mn menstruatie later is deze maand omdat m’n vermoedelijke eisprong op dag 18 was. Ik heb alleen nooit dat ik dagen van te voren al krampen heb. Had afgelopen zaterdag (9dpo) getest en was hartstikke negatief. Gemiddelde cyclus is 28 dagen, zit nu op dag 30. Nou, misschien morgen maar een testje, mocht ik nog steeds niet ongesteld zijn.[/quote]
Zou heel goed kunnen hoor, spannend!!
 
[quote quote=10585494]Goedemorgen, echt vervelend voor degene die een eerdere menstruatie hebben dan verwacht maar wel weer sneller beginnen met de volgende ronde natuurlijk! hier gaat het goed.. elk steekje of kramp denk ik zwanger te zijn haha maar dat is bij iedereen als ik t zo lees! Ik ga zaterdag testen dan ben ik 12dpo ivm een feestje wat ik heb.. duimen duimen !![/quote]
Spannend, ik testen positief op 10 dagen dpo, mega vaag streepje maar vanmorgen een echte knalstreep, zou vandaag ongesteld moeten worden normaal.
 
Ik ben vrijdag 12 dpo.. Minimin. Geen idee hoor wanneer ik ga testen. Probeer het zolang mogelijk uit te stellen.  Froetie bij jou begint het opzich ook al op te schieten! Hoewel de laatste week meestal wel horror is qua wachten.  Gefeliciteerd Mollie! 
 
Terug
Bovenaan