Nod oktober 2022

Ja helaas Minimin het is echt mijn menstruatie... Moest wel even heel hard slikken maar probeer nu maar te bedenken dan maar liever een week te vroeg, des te sneller weer de volgende ronde. Maar had er echt een goed gevoel over deze maand ?
Zo goed als deze topic begon, zo slecht zijn de berichten nu pfff. Echt super baen Eline met een droom!!! :(
Ik heb vandaag een maansteen armband gekocht. Hopelijk gaat die me geluk brengen. Mijn zoontje heeft sinds baby een barnsteen kralen enkelbandje om en dus echt nooit last van zijn tanden (gehad)!! Of het nou mede daar door komt zullen we nooit weten maar ik dacht ach wellicht werkt maansteen voor mij en anders een leuk armbandje rijker haha 
 
O nee Eline ?
En panda ook. Hopelijk gaat de maansteen helpen. Ik heb een tijdje terug ook maansteen aangeschaft. Een ring en oorstekers. Hopelijk heeft het een positief effect.
 
 
 
Wat vervelend dat de menstruatie heeft doorgezet, hopelijk de volgende rond meer geluk!?
 
Ik ben nog aan het afwachten, ik heb afgelopen weekend mijn eisprong gehad. Het mag van mij wel eind oktober zijn, ik kan niet zo goed afwachten? hebben jullie dat ook? 
 
Ja lastig is dat he.   Ik ben 6 dpo en merk altijd dat de laatste week het lastigst is.
Moet zeggen dat ik me met testen vaak wel kan bedwingen hoor ?maar elk pijntje link ik wel aan een zwangerschap 
 
Terug
Bovenaan