Nod oktober 2022

Hoi! 
Ik doe graag mee voor oktober!
Hebben een jongetje van bijna 2 en nu eerste ronde voor een tweede. NOD tussen nu en volgende week woensdag, verwacht ik. Voor ik 2 maanden terug corona kreeg had ik een perfect constante cyclus, maar nu verschilt het per maand.
 
Nou ik heb dus weer bloed op ongeveer 2/3 dpo. Dinsdag positieve ovulatietest gehad. Vermoedelijk donderdag de ovulatie gehad. Die avond seks gehad en heeel lichte bloeding. Ovulatiebloeding dacht ik nog. Nu weer wat bloed in m'n slip.
 
En dit heb ik dus elke maand. Een paar dagen na positieve ovulatietest al lichte bloeding en dat blijft schommelend aanhouden tot het meer wordt en tot ik ongesteld wordt. Ik heb dit ook aan de gynaecoloog gevraagd wat dit is en dat weet hij ook niet (kan vele oorzaken hebben) maar dat het in elk geval geen invloed heeft op mijn vruchtbaarheid.
 
Voor mijn gevoel is dit al een teken van dat ik uiteindelijk (ook al duurt het nog 1.5 week en kan ik nog helemaal geen innesteling of iets gehad hebben) ongesteld ga worden.
 
Aah super Froetie! Gefeliciteerd!!
En balen Minimin :( gaan wij gezellig verder in het NOD november topic straks?
TMAAM fijn dat het eindelijk is gekomen je menstruatie! Hopelijk is november voor ons een mooie maand! :)
Ik heb besloten vanaf woensdag ovulatietesten te gaan doen. Dat is cyclusdag 10. Dat moet toch wel op tijd zijn? Ik vraag me dus af of mijn cyclus nu elke keer rond de 28/29 dagen gaat zijn. Dus wil hem deze maand echt niet missen! 
 
Terug
Bovenaan