Nod oktober 2022

Dankjewel ❤
Als je cyclus indd 28 a 29 dagen is moet op dag 10 beginnen vroeg genoeg zijn.
Heel veel succes deze ronde ?
 
@froetie voorzichtig gefeliciteerd!!!
@pandalover dat hoop ik ook!! Ik ga straks mee naar de topic van Nod nov. Ik ga maandag beginnen met ovulatie testen, dat is cd12. App zegt 29e ovulatie dag, laat het een mooi verjaardagscadeau zijn voor m'n man haha. 

Mijn menstruatie is wel heel minimaal dit x..
 
Pandalover , ja zeker ! Ik ben alleen nu al niet meer ongesteld alleen met afvegen.. terwijl ik vrijdag op zaterdag dacht en wakker werd zo erg was ik het.
 
froetie echt heel blij voor je 
 
Pandalover , ja zeker ! Ik ben alleen nu al niet meer ongesteld alleen met afvegen.. terwijl ik vrijdag op zaterdag dacht en wakker werd zo erg was ik het.
 
froetie echt heel blij voor je 
 
Wat hebben we toch ook een gek lichaam eigenlijk he. Ik heb dus de verschillende momenten (tussen zwangerschap 1 en 2 een half jaar en nu een aantal maanden) dat ik geen pil slikte elke keer gehad dat ik de ene keer best heftig ongesteld was voor 4 a 5 dagen en dan de andere keer 2 a 3 dagen en dan amper. Steeds om en om.. Heel apart!
Gezellig om straks verder te kletsen in november!! :) 
 
Nou ik ben toch maar vandaag gestart met ovulatietesten dus cd8. 
Heb sinds vanmiddag ineens wat drukkende pijn helemaal onder in mijn buik. Dus wellicht ovulatiepijn? Las net dat dit een aantal dagen kan aanhouden voordat je ovuleert.
Vorige ronde dus vrijwel witte ovulatietesten met sensitest en nu vandaag al een licht streepje... Heel vaag weer.
@noenoe ik las in het andere topic van je bloedverlies. Hopelijk valt het mee en gaat alles toch goed!! Ik duim voor je! Je was al wel voorbij je NOD toch?
 
Pandalover , heb je de gevoelige testen? Ik heb standaard 2 streepjes bij die. 1 hele lichte natuurlijk. Goed dat je toch gestart bent dan kan je het even goed vergelijken straks met de knaller !! Spannend 
 
Klopt panda,ik heb altijd een week lang een drukkend gevoel in mijn buik rondom mijn ovulatie.
Ik denk dat ik het eitje voel groeien en tot die springt daarna is het weg.
Komt ook wel overeen met mijn ovulatie testen . Succes deze ronde ?
 
Terug
Bovenaan