Nod oktober 2022

@Danielle, hier hetzelfde probleem alleen verlies ik bloed ongeveer tussen de 7 a 9 dagen na de eisprong. Heb jij je progesteron laten testen? Bij mij tasten ze in het duister. Heb op dag 7 en op dag 10 na de eisprong bloed laten prikken voor progesteron waarde en beide dagen was dat goed. Op 7 dpo was het 50,1 en op dag 10 dpo 29,9. Dit zijn goede waardes. Benieuwd naar jou ervaringen tot nu toe. 
 
@pandalover! Wow goed van je dat je bent gaan testen. Wel vroeg idd! Heb je een korte cyclus? Ben benieuwd!
en spannend @noenoe!
Ligt het aan mij, de tijd vliegt voorbij maar de rondes blijken super lang te duren? Hier gelukkig niet meer ongesteld. Begin maandag met ovulatie testen. Volgende week zaterdag als goed eisprong en dan wachten helemaal tot zaterdag 12 nov...
 
ik moest 19 of oktober mijn menstruatie krijgen.(hopelijk blijf deze weg)
mijn vorige menstruatie was 26 september
maar kon me gisteren niet bedwingen en een test gedaan met kruitvat en daar was het 2de streepje vandaag weer een test gedaan en het streepje word donkerder.
het is voor ons de 2de ronde met een donor.
de reden omdat ik al een paar dagen misselijk en licht duizelig was
en hele zere borsten kreeg nu neemt alleen die pijn weer wat af dat maakt me dan wel weer wat onzeker
 
Gefeliciteerd Gebruiker!!
Nee ik heb nog de normale van sensitest. Als het deze maand weer niet werkt ga ik de gevoelige kopen, maar had nu dus nog normale liggen. En vorige maand dus vrijwel geen streepje, was heel verbaasd dat er nu al überhaupt een streepje te zien is.
Mijn cyclus was altijd tussen de 30-35 dagen maar afgelopen maand dus 28.. Verwacht niet nu al mijn piek maar hoop over een paar dagen. Dan zou ik weer een cyclus van 28 hebben of korter..
Ik slik wel sinds vorige maand vitamine e extra. Ik las dat je cyclus hier ook korter van kan worden, maar of dat klopt.. 
 
@pandalover jij begint vandaag met ov testen hè? Ik heb m'n app even op een gemiddelde gezet van 30 dagen dus begin as vrijdag of zaterdag al met testen, wil hem niet missen! Wij gaan er volgende week echt even helemaal voor! Eisprong staat nu op do 27 ??
 
Mijn nod is morgen maar ik had gisteren een positieve test. Na 6 jaar fertiliteitstraject ben ik nog echt in shock. Vind het ook doodeng (door onderliggende ziekte grotere kans op miskraam, ongeveer 25%) dus ik leef echt van dag tot dag op het moment. 9 november eerste echo! 
 
@gebruiker 8932 wat een fantastisch nieuws! Ik hoop van harte dat alles goed mag blijven gaan. Gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap gewenst!
 
Terug
Bovenaan