NOD Oktober 2023

Hier net zo… alleen ben ik wat minder lang over tijd. Ik zou eergisteren mijn NOD hebben, maar tot nu toe niks. Test was gisterochtend en vanochtend negatief. Ik wacht nu maar even tot zondag ofzo (mits ik dan nog niet ongesteld ben geworden). Normaal ben ik nooit te laat. Altijd een cyclus van 32 dagen (de vorige keer 31 dagen), maar nooit over tijd. Eergisteren en gisteren had ik wel dat mijn afscheiding twee keer heel lichtroze was en gisteren iets donkerder (maar dit waren maar een paar kleine druppeltjes) en niet zoals ik normaal ongesteld ben, alles behalve zelfs. Wel misselijk sinds gisteren, maar we wachten maar gewoon weer af. Kan je de dokter niet bellen? Ik snap dat het verwarrend is, vooral als je normaal een kortere cyclus hebt.
Ik heb niks van spotting, alleen maar witte waterige afscheiding gehad vorige week. En normaal ben ik echt heel hevig en lang ongesteld. Zeker 8 dagen altijd.
Ja ik zal dit weekend nog even afwachten en dan zal ik idd eens de dokter bellen. Denk dat ik morgen of zondag wel nog een test zal doen. Welke zal ik dan doen? Heb het een beetje gehad met de digital
Heeeel benieuwd naar jou, hou ons op de hoogte.
 
Hallo allemaal, mijn nod is aankomende zaterdag. Heb meestal elke maand allerlei klachten. Deze maand heb ik helemaal nergens last van. Ben erg benieuwd.
Aankomende maandag hebben wij evaluatie in het ziekenhuis. Spannend allemaal..
 
Ik heb niks van spotting, alleen maar witte waterige afscheiding gehad vorige week. En normaal ben ik echt heel hevig en lang ongesteld. Zeker 8 dagen altijd.
Ja ik zal dit weekend nog even afwachten en dan zal ik idd eens de dokter bellen. Denk dat ik morgen of zondag wel nog een test zal doen. Welke zal ik dan doen? Heb het een beetje gehad met de digital
Heeeel benieuwd naar jou, hou ons op de hoogte.
Ja bijzonder he… ik ben ook altijd op tijd, daarom vind ik het zo raar. Zo’n negatieve test maakt mij dan ook wel wat onzeker. Ik heb de testen van Sensitest (Bol.com). Hierin zitten 6 of 12 testen. Ik laat het weten, jij ook?
 
Hallo allemaal, mijn nod is aankomende zaterdag. Heb meestal elke maand allerlei klachten. Deze maand heb ik helemaal nergens last van. Ben erg benieuwd.
Aankomende maandag hebben wij evaluatie in het ziekenhuis. Spannend allemaal..
Spannend! Ik duim voor jullie!
 
Ik heb afgelopen maandag nog eens getest, weer zo een digital. Die had ik in een 2pack gekocht haha. Maar duurde best lang voordat er weer niet zwanger stond. Ik ben nog steeds niet ongesteld. Zit op cyclus dag 39 ondertussen…. Normaal altijd een cyclus netjes tussen de 28 en 30 in… en heb toch wel wat symptomen. Ben een beetje in de war ervan.
Dat is dan wel gek en lang hè ineens 39 dagen! Ons lichaam kan ons (helaas) echt voor de gek houden en ook ineens gek gaan doen als je bezig bent met zwanger te worden. Hopelijk heb je snel duidelijkheid :)
 
Hallo allemaal, mijn nod is aankomende zaterdag. Heb meestal elke maand allerlei klachten. Deze maand heb ik helemaal nergens last van. Ben erg benieuwd.
Aankomende maandag hebben wij evaluatie in het ziekenhuis. Spannend allemaal..
Spannend! Heb je al wel een test gedaan of wacht je op zaterdag?
 
Ik ben eergisteren ook ongesteld geworden. Heeele hevige buikpijn en bloedverlies. Voelde zelfs zo heftig dat het zelfs leek op weëen. Heb dat laatst nog een keer gehad. De pijn moeten wegpuffen.
 
Terug
Bovenaan