Ik heb niks van spotting, alleen maar witte waterige afscheiding gehad vorige week. En normaal ben ik echt heel hevig en lang ongesteld. Zeker 8 dagen altijd.Hier net zo… alleen ben ik wat minder lang over tijd. Ik zou eergisteren mijn NOD hebben, maar tot nu toe niks. Test was gisterochtend en vanochtend negatief. Ik wacht nu maar even tot zondag ofzo (mits ik dan nog niet ongesteld ben geworden). Normaal ben ik nooit te laat. Altijd een cyclus van 32 dagen (de vorige keer 31 dagen), maar nooit over tijd. Eergisteren en gisteren had ik wel dat mijn afscheiding twee keer heel lichtroze was en gisteren iets donkerder (maar dit waren maar een paar kleine druppeltjes) en niet zoals ik normaal ongesteld ben, alles behalve zelfs. Wel misselijk sinds gisteren, maar we wachten maar gewoon weer af. Kan je de dokter niet bellen? Ik snap dat het verwarrend is, vooral als je normaal een kortere cyclus hebt.
Ja ik zal dit weekend nog even afwachten en dan zal ik idd eens de dokter bellen. Denk dat ik morgen of zondag wel nog een test zal doen. Welke zal ik dan doen? Heb het een beetje gehad met de digital
Heeeel benieuwd naar jou, hou ons op de hoogte.