NOD Oktober 2023

Hallo ik ben nieuw hier.

Ofja 5 jaar geleden was ik hier ook.
Ben al 5/6dagen over mijn NOD. En heb al 3 testen gedaan maar ze blijven vaag.. de gewone testen geven echt een meeega licht streepje en de clearblue met schermpje op de dag van nod gaf niet zwanger aan… Die heb ik, zo bleud als ik ben, Uit elkaar gehaald, waardoor ik nu nog meer in de war ben
En ik heb altijd redelijk steady 28/29 dagen Cyclus…
Vind het zo lastig, heb nu 2 dagen geen test gedaan. Morgenvroeg nog eens….
Spannend! Lopen de testen niet op?
Die clearbleu digital hebben vgm ook redelijk wat hcg nodig om positief aan te geven.
Weet je al iets meer ondertussen?
 
Hier nog steeds aan het afwachten. Nog niets wat er op lijkt, vandaag een test gedaan, omdat ik de afgelopen dagen aan het toilet gekluisterd was, deze was negatief (denk dat het uiteindelijk een virus is die ik meegenomen heb van vakantie). Rond 20 oktober verloor ik heel veel afscheiding (heel slijmerig). Ik dacht dat ik toen mijn ovulatie had, als dat zo was, dan zou het nu nog kunnen. Aangezien ik een cyclus heb van 32 dagen. Morgen is mijn NOD, maar even afwachten!
 
Ik ben helaas vannacht ongesteld geworden dus op naar ronde 3! Nieuwe NOD 1 november zou een leuk verjaardag cadeau zijn op 2 november :p
Spannend! Mijn NOD is (ongeveer) 4 november en hoop ook op een verjaardagscadeau, ben ook 2 november jarig ✌️
 
Spannend! Mijn NOD is (ongeveer) 4 november en hoop ook op een verjaardagscadeau, ben ook 2 november jarig ✌️
Wat leuk!! Alvast gefeliciteerd! :D ik heb vorige week woensdag al positief getest heb vandaag mijn NOD en een knaltest. 29 nov eerste echo ben benieuwd! Hoop voor jou hetzelfde zou idd een leuk verjaardagscadeau zijn!
 
Wat leuk!! Alvast gefeliciteerd! :D ik heb vorige week woensdag al positief getest heb vandaag mijn NOD en een knaltest. 29 nov eerste echo ben benieuwd! Hoop voor jou hetzelfde zou idd een leuk verjaardagscadeau zijn!
Wauw wat fijn, (dubbel) gefeliciteerd!!!
 
Spannend! Lopen de testen niet op?
Die clearbleu digital hebben vgm ook redelijk wat hcg nodig om positief aan te geven.
Weet je al iets meer ondertussen?
Ik heb afgelopen maandag nog eens getest, weer zo een digital. Die had ik in een 2pack gekocht haha. Maar duurde best lang voordat er weer niet zwanger stond. Ik ben nog steeds niet ongesteld. Zit op cyclus dag 39 ondertussen…. Normaal altijd een cyclus netjes tussen de 28 en 30 in… en heb toch wel wat symptomen. Ben een beetje in de war ervan.
 
Ik heb afgelopen maandag nog eens getest, weer zo een digital. Die had ik in een 2pack gekocht haha. Maar duurde best lang voordat er weer niet zwanger stond. Ik ben nog steeds niet ongesteld. Zit op cyclus dag 39 ondertussen…. Normaal altijd een cyclus netjes tussen de 28 en 30 in… en heb toch wel wat symptomen. Ben een beetje in de war ervan.
Hier net zo… alleen ben ik wat minder lang over tijd. Ik zou eergisteren mijn NOD hebben, maar tot nu toe niks. Test was gisterochtend en vanochtend negatief. Ik wacht nu maar even tot zondag ofzo (mits ik dan nog niet ongesteld ben geworden). Normaal ben ik nooit te laat. Altijd een cyclus van 32 dagen (de vorige keer 31 dagen), maar nooit over tijd. Eergisteren en gisteren had ik wel dat mijn afscheiding twee keer heel lichtroze was en gisteren iets donkerder (maar dit waren maar een paar kleine druppeltjes) en niet zoals ik normaal ongesteld ben, alles behalve zelfs. Wel misselijk sinds gisteren, maar we wachten maar gewoon weer af. Kan je de dokter niet bellen? Ik snap dat het verwarrend is, vooral als je normaal een kortere cyclus hebt.
 
Terug
Bovenaan