NOD op kerst, wie nog meer?

A

Anoniem

Guest
Ha lieve meiden, Wat ben ik toch blij met jullie! (of klinkt dat stom?)
Gedeelde smart...

Ik kwam uit het topic NOD rond 30 november maar helaas, helaas.. Nu gaan we voor  ronde 7 naar NOD op  25 december. Zouden we een "kerstkindje" krijgen?? Ik hoop het zo!

Ik zie een beetje op tegen de lange nieuwe maand weer dus dacht: misschien kunnen we een nieuw topic openen met meiden die ook ongeveer op 25 december hun NOD hebben.  Vond het vorige maand wel leuk om zo samen de maand door te gaan, iedereen in dezelfde periode van zn cyclus.

Misschien duurt t dan wat minder lang.... (met een grote sorry naar iedereen die al veel langer bezig is en mij nu een enorme zeikerd vindt)

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes Olivia

NOD lijst ongeveer 25 december

Olivia, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje, NOD 25 december

olivia, ik sluit me weer bij je aan en hopenlijk volgen er dan weer meer van de vorige groep.
mijn nod is 26 dec., liever niet natuurlijk, zou leuk zijn als het niet zo was, want precies 2 jaar geleden op 26 dec. kwamen we er achter dat ik zwanger was van mijn zoon, dus als ik dan nu ook weer zwanger zou zijn, kunnen de geboortedatums gelijk worden. spannend.
even een up to date: ik ben christel, 30 jaar, 2e ronde en 2e kindje

ho ho ho hoi (om in de kersttrant te blijven)

Ik heb me NOD op 21 december, dicht tegen de kerst aan. Mijn vriendje en ik hebben besloten dat als we dan zwanger zijn, dat we het dan ook met kerst vertellen aan familie (niet aan vrienden).
Ik ga er maar weer niet van uit dat het zo is, dan valt het altijd mee.
Ik zal proberen jullie bij te houden, heb me afgelopen maand een beetje koest gehouden.
Ik ben 23 (gister geworden), dit is de 3e ronde (mn geluksgetal, zou het helpen?), en ons 1e kindje.
Mijn vriend en ik zijn ruim 2 jaar samen, hebben samen een huis gekocht een paar maanden geleden, zitten er nu 3 maanden in en dolgelukkig (met de 2 lege kinderkamers).
Mijn vriend is trouwens 30 en is vrachtwagenchauffeur, ik ben assistent woonbegeleidster bij verstandelijk gehandicapten en werk 28 u per week (heb wel een sollicitatie lopen).

nou dat was wat info over mezelf.

xxx

hoi allemaal,

Nou ik hou mijn nod op 28 dec want ik was deze maand weer 4 dagen later dus ik weet het niet zo goed meer dus ik ga maar iets ruimer zitten.
Even in het kort over mij het is de 4e ronde voor 1e kindje en 23 jaar en  al 7 jaar samen met me vriend,dus we zijn er best aan toe nou met ze 2en.
          Veel liefs

Hallo,

ook ik had mijn NOD op 30 Nov maar ook, helaas ongesteld geworden.
maar ik snap niet zo goe dhoe jullie op 25 dec uitkomen. misschien reken ik namelijk iets fout uit... of hebben jullie een korter cyclus?
ik ben nm 29 nov ongi geworden en kom dan uit op 27 dec.
nou ja... we zitten in ieder geval bij elkaar in de buurt en dat is idd erg prettig.

succes weer!!!

hoi hoi, ben ik weer van een lekker weekendje weg. heerlijk alleen jamer dat het geen echte klustijd was. hi hi, ik was nog ongi, dus dat lukt niet he??
jajo, ik heb een cyclus van 27 dagen en ik ben 29 nov. ongi geworden, dus dan kom ik op een nod van 26 dec. uit. 2e kerstdag.
wanneer hebben jullie je ovulatie??
of voelen jullie het niet?
waarschijnlijk is het bij mij a.s zondag of maandag, ik voel het gelukkig altijd erg goed. dus a.s weekend. gniffel, gniffel, gniffel

NOD lijst ongeveer 25 december

WY2006 - 23 jaar - ronde 3 - 1e kindje - NOD 21 december
Olivia - 24 jaar - ronde 7 - 1e kindje - NOD 25 december
Christel - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje - NOD 26 december
Nanking -                                                                        - NOD 26 december
Jajo -                                                                                        -  NOD 27 december
Ongeduldje - 23 jaar - ronde 4 - 1e kindje - NOD 28 december

Terug
Bovenaan