NOD op kerst, wie nog meer?

Wat fantastisch voor je!! Gefeliciteerd!! Hebben al die "gelukkig nieuwjaar" wensen toch hun best gedaan voor je!! Ik hoop dat ik je ook nog kan ontmoeten op het september forum (waar vind je dat trouwens, want voor zover ik het kan zien gaat ie maar tot augustus 2007 Moeders. Of kijk ik verkeerd?). Momenteel ben ik anderhalve week over tijd, nog geen duivels maar vanmorgen nog wel een negatieve test. Het blijft spannend. Jij in ieder geval een heerlijke onbezorgde zwangerschap gewenst!!
Groetjes Olivia

Hallo allemaal,

Jajo super gefeliciteerd echt fijn voor je!!!

verder nog meiden met goed nieuws? ik hoor alen maar van meiden dat ze ongi zin geworden of dat ze er nog steeds op zittente wachten, dat lijkt me ook heel frustrerend...

ik ben nog steeds aan het duimen.

Wij  gaan zelf de 2e ronde in.
en ik denk dat we daarna maar even wachten, want mijn dochtertje van 2, Devoney heet ze, is van november en ik ben toen dus in februari aangeteld en ik zou het niet leuk vinen als ik weer de zelfde maand uitgeteld zou zijn.. voor de kinderen lijkt het me niet leuk. Stel nou dat ze maar 1 dag schelen ofzo... dan hebben ze niet echt een eigen verjaardag..
Hoe denken jullie hierover?

Groetjes Debby

Hoi Debby,

Op mijn 6e verjaardag kreeg ik een broertje, best leuk hoor, je weet niet beter hé.
Nog steeds vieren we het samen (ik ben 30 en hij 24)
Stel dat ik nu zwanger ben (1e ronde nog maar dus...), maar dan ben ik...jawel... ook rond onze verjaardag uitgeteld. haha, zou natuurlijk helemaal een giller zijn.
Ik zei altijd dat ik geen kindje ik dec. wilde, met al die feestdagen, nou mijn 2e kwam dus mooi wel in dec.
Gelukkig op de 20e, maar er valt niets te plannen en dat moet je volgens mij ook niet doen, lekker op z'n beloop laten.
Groetjes

Hoi Kerstin,

Ja eigenlijk heb je gelijk.
Mijn dochter is een dag voor mijn vader jarig en mijn moeder was tegelijk met haar vader jarig.
een collega van mij is van de 2e zwanger en die is 1 dag voor haar oudste zoon uitgerekend.
Het  is toch wel heel sterk als ze op de zelfde dag geboren zou worden.

Ik wil gewoon heel graag een tweede en heb al een behoorlijke tijd moeten wachten omdat ik geen werk had en toen ik werk had wilde ik eerst een vast contract.
Mijn vriend wil het liefs niet dat de kleine in december geboren wordt, maar ja als het zo is dan vind ik dat minder erg als tegelijk met mijn dochter in november...

Mijn gevoel is zo dubbel..
aan de ene kant kan het me allemaal niks schelen en aan de andere kant weer wel..

Ik denk dat ik het maar gewoon op z`n bloop laat en wel kijk hoe het gaat..
we zijn immers ook pas net begonnen..
maar bij de eerste was ik ook in 2 maanden zwanger.

We zien wel.

Groetjes

Ha Debby, beetje late reactie maar ik zou ook gewoon "door blijven oefenen" hoor.. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe erg  jullie het altijd hebben gevonden, die verjaardagen bij elkaar, als dat altijd een ramp is, kan ik het me voorstellen van je. Maar bij "niet zo leuk" dan zou ik het er gewoon op gokken. Er zijn nog veel meer momenten die niet zo leuk zijn, behalve nog veel meer verjaardagen in de familie heb je ook nog kerst, sinterklaas, en ik ken ook mensen die eind juli dus altijd in de zomervakantie jarig zijn wat ze nooit zo leuk vinden.. Bovendien, wat je zegt, wie weet wordt het kind 2 (of zelfs meer) weken eerder of later geboren..
Succes in ieder geval!!

Hier nog geen nieuws. Nog geen duivels maar gisteren nog wel een negatieve test. Ben inmiddels 2 weken over tijd. Deze week toch maar es naar de huisarts want ik word er nu echt hypernerveus van.

Hoi Olivia,

Ik weet dat mijn moeder het altijd wel vervelden vond als kind dat ze tegelijk met haar vader jarig was.
Maar ik zie het wel we gaan eerst deze ronde nog maar eens proberen en misshien hoeven we daar dan niet eens meer over te denken hahaha!!

Ik hoop voor je dat je van de ha iets wijzer wordt.. lijkt me echt frustrerend zo..Suc6!

Groetjes Debby

kom op he olivia en debby, ik wacht nog steeds op jullie op het sept. forum.
ik denk dat je die nu wel snel zult vinden olivia, het staat er echt tussen
groetjes christel

Onwijs bedankt Debby en Christel voor jullie medeleven.
Morgenochtend naar de huisarts.. Je hoort nog..
 Olivia

Terug
Bovenaan