NOD op kerst, wie nog meer?

Hoi  ik weet nog niet wanneer mijn eisprong is
Soms voel ik m heel sterk maar soms ook helemaal niet
Deze maand gaan we voor het eerst ovulatietesten proberen
Spannend!

En Jajo, ik heb het "berekend" op www.predictor.nl
Ik dacht dat mijn laatste NOD 29 november zou zijn maar ik werd 27 november al ongi
Dat betekent dat de laatste cyclus maar 28 dagen was ipv 30
Dus daar reken ik ook maar weer mee.
En dan kom ik op 25 december.

Hallo Allemaal,

Ook ik sluit me dit keer bij jullie aan. Ik denk NOD 25 december te moeten hebben maar dan ga ik uit van 30 dagen terwijl mijn vorig ronde 38 dagen heeft geduurd. Ben benieuwd dus deze keer.

Dit weekend klusweek voor een heleboel meiden, succes!!!!!!

groetjes,
Hunternl

Hoi Olivia.

Ik heb ook mijn NOD op 26 december. Spannend hoor zo met de kerst. Gaat de maand weer lang duren denk ik. Vooral die laatste week lijkt altijd zo lang te duren.

Groetjes Marian

ik snap er helemaal nits meer van.
vorige week woensdag ben ik ongi geworden, dit was een dag te vroeg, ik ben altijd precies op tijd, maar maandag had ik al een spetter rood bloed verloren, in eerste instantie dacht ik een innesteling, dinsdag was dit iets donkerder en woensdag zette het dus door. maar het is vandaag weer woensdag en ik ben nog steeds ongi, wel niet zo heftig meer, maar er zit nog steeds fel rood bloed tussen. normaal heb ik dit nooit. heeft iemand van jullie enig idee wat dit kan zijn. normaal ben ik ook maar 5 dagen ongi, maar nu dus al 7. als ik nu pas gestopt was met de pil, had ik gedacht dat het door een verstoorde cyclus was, maar ik ben al zeker een half jaar gestopt en heb er nooit problemen mee.
heel raar.
ik had deze  week zo graag willen klussen, maar nu ik nog ongi ben, zie ik er niet veel van komen

hoi allemaal
Ik ben Niekje en 28 gestopt in april, in ronde 5 voor het eerste kindje,
Mijn NOD is 22-12 als ik mijn acht weken aanhoud en anders 15-12 wat ik niet echt verwacht ivm mijn temp...is nog laag dus nog even afwachten en klussen maar hihihih
succes allemaal...

Hallo allemaal,
Ik ben debby 26 jaar en heb een dochtertje van 2.
We gaan ronde 1 nu in...spannend..
Mijn nod zou 26 dec zijn.
Hebben het ook nog tegen niemand gezegd dus hoop dat ik niet te lang hoef te wachten met vertellen, maar hoop niet te veel omdat het wel vroeg is nog allemaal, maar ja met mijn eerste was ik binnen 3 maanden zwanger en zelfs een bbz gehad tijdens de pil.. dus wel een beeje hoop.
Heel veel succes allemaal.

NOD lijst ongeveer 25 december

WY2006 - 23 jaar - ronde 3 - 1e kindje - NOD 21 december
Niekje78 - 28 jaar - ronde 5 - 1e kindje - NOD 22 december
Olivia - 24 jaar - ronde 7 - 1e kindje - NOD 25 december
Hunternl - - NOD 25 december
Christel - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje - NOD 26 december
Nanking - - NOD 26 december
Debby - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje - NOD 26 december
Marian24 - - NOD 26 december
Jajo - - NOD 27 december
Ongeduldje - 23 jaar - ronde 4 - 1e kindje - NOD 28 december
Marian24 - - NOD 26 december

Hallo!!

Ook ik sluit me wederom aan aan de NOD lijst.

NOD 26 december, ronde 6, 1e kindje.

GR SOFIE

Terug
Bovenaan