NOD op kerst, wie nog meer?

hoi olivia, ik wil niet rot doen, omdat je zo je best doet, maar ik sta 2x in de nod lijst, 1x onder nanking en 1x onder christel. het maakt mij niet uit hoor waar je me onder zet, maar het scheeld je weer een boel gepuzzel
we zijn op het moment weer flink aan het klussen, als ik van de andere maanden uit ga heb ik a.s zondag mijn eisprong en aangezien de zwemmers 3 dagen blijven leven, kan het klussen nu al geen kwaad. toch???
en dames hoe zit het bij jullie??

NOD lijst ongeveer 25 december

21 december

WY2006 - 23 jaar - ronde 3 - 1e kindje

22 december
Niekje78 - 28 jaar - ronde 5 - 1e kindje

25 december
Olivia - 24 jaar - ronde 7 - 1e kindje
Hunternl -
J_J - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje

26 december
Christel - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje
Nanking -
Debby - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje
Marian24 -  

27 december
Jajo -

28 december
Ongeduldje - 23 jaar - ronde 4 - 1e kindje  

Ha Christel je hebt gelijk ik zal er 1 van weghalen. En ik zal Sofie toevoegen. Zo houden we onszelf lekker bezig haha.
Bedankt J_J dit is een stuk overzichtelijker.

Wij zijn ook weer flink aan het klussen. Dacht vandaag mijn (komende) eisprong te voelen (steek rechtsonderin) maar de ovulatietesten vinden nog van niet. Dus ben benieuwd.

Groetjes en heerlijk weekend!

21 december

22 december

25 december
Hunternl -

26 december
Marian24 -
Sofie - ronde 6 - 1e kindje

27 december
Jajo -

28 december

nou dames, ik hoop dat jullie allemaal een goed (geklusd) weekend hebben gehad, wij hebben in ieder geval goed ons best gedaan  jij ook olivia??????
volgens mij heb ik gisteren middag mijn eisprong gehad. steken in mijn linkerzij en een rot gevoel. gelukkig hadden we een goede ochtend gisteren ochtend (als jullie begrijpen wat ik bedoel) dus hopenlijk hebben we een leuke verassing met de kerst

quote: Olivia24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-12-2006 18:07:20'));

21 december

22 december

25 december
Hunternl -

26 december
Marian24 - 24 jaar- ronde6-1e kindje
Sofie - ronde 6 - 1e kindje

27 december
Jajo -

28 december

nou dames, ik hoop dat jullie allemaal een goed (geklusd) weekend hebben gehad, wij hebben in ieder geval goed ons best gedaan  jij ook olivia??????
volgens mij heb ik gisteren middag mijn eisprong gehad. steken in mijn linkerzij en een rot gevoel. gelukkig hadden we een goede ochtend gisteren ochtend (als jullie begrijpen wat ik bedoel) dus hopenlijk hebben we een leuke verassing met de kerst

Ha Christel wij klussen maar door.. deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt maar als ik die moet geloven heb ik de eisprong nog niet eens gehad! (zie ook topic: ovulatietesten? doe ik het wel goed?) blijf toch maar verder testen maar ook maar verder klussen want ik vertrouw het niet echt. (zeker na de reactie van judith op dat topic). Ja en dan toch maar hopen op een "kerstkindje"!!

Hoi Olivia.

Dat kan best wel van die eisprong hoor, inprincipe heb ik hem ook pas vandaag of morgen. Ligt eraan hoe lang mijn cyclus is deze keer. Was de laatste maanden telkens 30 dagen maar de laatste keer in een keer 31. Afwachten dus ook hier.

groetjes Marian

Terug
Bovenaan