NOD op kerst, wie nog meer?

He olivia,

En????
Heb je getest?

Hier helaas negatief.. ik had me er wel op ingesteld hoor.. zou namelijk wel heel erg snel zijn. Maar toch wel jammer natuurlijk.
Echter ook nog geen gevoel dat de  gaan komen..

Ik hoop voor je dat jij beter nieuws krijgt..

Groetjes Debby

Ik kom morgen wel ff kijken wat de test bij jou heeft uitgewezen, Moet nog het een en andere doen voor vanavond... (feestje). in de tussentijd zal ik voor je blijven duimen.

Ik zou zeggen........... een heel fijn nieuwjaar alvast voor iedereen.. en dat er maar veel zwanger mogen worden!!

Groetjes Debby

Ha Debby,

Helaas helaas, een negatieve test vanmorgen. Het was een trekpleister test, en die van eergisteren met dat heeeele kleine streepje was van Clearview Easy, dus ik zit nu te twijfelen of ik die misschien weer zal kopen.

Helaas dus geen goed nieuws voor de opa's en oma's vannacht...

Maar ook nog geen  dus, hoe naief ook, ik houd de moed erin..

Een heeeeeele fijne jaarwisseling voor allemaal, en tot volgend jaar!!

Groetjes Olivia

hey olivia, ik wacht nog steeds op je hoor bij het september topic
en jammer voor je debby, hopenlijk heb je volgende maand goed nieuws
gr. christel

Hoi hoi,
Een heel gelukkig 2007 allemaal!

Leuke jaarwisseling gehad?
Wij  hadden bij een vriendin een feestje en we hadden onze dochter van 2 meegenomen. ze is zo lief geweest ik was zo trots... haha!!

Olivia,
Als de andere test wel een licht streepje gaf zou ik doe ook nog maar een keer proberen ja. ze zegen toch altijd een streepje is een streepje....
We blijven voor je duimen..

Bij mij is de eerste dag van 2007 minder leuk.. de  zijn gekomen... balen!!!
Maar ja op naar de volgende ronde dan maar.

Groetjes Debby.

Even kort hoor, want lekker slapen (vannacht weinig geslapen haha)

Debby wat balen zeg die duivels weer!! Kop op he, nieuwe ronden, nieuwe kansen...
Stiekum ben ik een klein beetje jaloers op je al wil ik dat natuurlijk niet te hard zeggen. Maar ruim een week over tijd zonder duivels en zonder positieve test is ook niks. Al die onzekerheid. Kan je maar beter ongi zijn... (beurt dat je een beetje op?)

Christel ik hoop nog steeds (zie hierboven aan Debby) dat ik ook nog op het september forum kom. Maar waar is dat dan?? Want wat ik zie gaat maar tot augustus 2007!!

En natuurlijk, ook voor jullie: een FANTASTISCH nieuw jaar gewenst!!

Groetjes welterusten Olivia

he meiden,

ook van mij een gelukkig nieuwjaar toegewenst!!
voor de mensen die hun  hebben gezien, nieuwe rojnden nieuwe kansen.
voor de mensen die nog niet ongi zijn geworden, ik hoop jullie bij het september forum te zien..       want ik ben namelijk zwanger!!!!!
ben echt zo blij maar voel me ook wel erg onzeker...

succes allemaal!!!

Gefeliciteerd!!! Lekker genieten nu. Wat een super begin van het nieuwe jaar! Liefs Lientje

Terug
Bovenaan