NOD op kerst, wie nog meer?

quote: nanking reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-12-2006 19:56:16'));

hoi olivia, ik had al een beetje na zitten zoeken of jij erhgens anders al geschreven had en al iets meer wist, tot op heden dus nog niet???
zet hem op he meid!!!!!
ik hoop dt er snel meer dames zichzelf in het september 07 hoekje melden.

Ha Christel,
Wat lief van je!
Nee tot op heden geen nieuws. Maar voorlopig vind ik: geen bericht, goed bericht. (zolang de  wegblijven is het prima, toch?!)
Afgelopen dinsdag had ik een negatieve test en ik heb mezelf toegesproken dat ik nu pas zaterdag weer mag testen maar ja het is wel lastig dus het kan zijn dat ik me toch niet kan beheersen en er  morgenochtend  nog  één aan waag..)
Maar bedankt voor je , en al die kerstdagen met een gelukkig nieuw jaar, dat moet toch goedkomen?!!
Ik laat meer weten als ik meer weet..
Groetjes Olivia

quote: poetie55 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-12-2006 20:03:28'));

hallo meiden

hoera ik ben zwanger   heb vanmiddag een test gedaan en gaf aan dat ik zwanger ben geweldig wat spannend   ik hoop dat 2007 ook voor jullie een vruchtbaar jaar mag worden liefs marianne

Gefeliciteerd Marianne, een heeeeeele fijne onbezorgde zwangerschap gewenst en bedankt voor je wensen! Ik hoop dat ik je weer zie op het september 2007 forum!!
Groetjes Olivia

Hoi allemaal ik zou graag met jullie meedoen. Mijn nod is over 4 daagjes heel spannend allemaal vind ik.

Hadden de zwangere onder ons ook kwaaltjes voor hun nod ik voel namelijk helemaal niets had enkele dagen geleden wel een vol gevoel een paar daagjes maar dat is ook weer helemaal weg..

O ja ik ben Beppie, 30 jaar. 2 kids 2 en 4 jaar. ROnde 7. Nod 1jan.

De zwangeren gefeliciteerd

Het wordt steeds spannender!!
Gisterenochtend weer getest. Normaal zie ik nog niet eens de plek waar het streepje moet komen te staan, maar nu dus wel!!! Alleen was dat ook direct alles, het was een miniminimini dun streepje! Inmiddels nog steeds geen  dus ik hoop maar dat als ik morgenochtend weer test, het streepje dikker is!!
Hoe is het met jullie?
Groetjes en tot morgen! Olivia

hoi allemaal,

Olivia wat spannend!! ik heb al zo vaak gehoord dat elk streepje een streepje is.. ik zal ontzettend hard voor je duimen (en nauurlijk ook voor alle andere die het nodig hebben)

Bij mij ook nog geen ... (hadden er de 26e moeten zijn)
Ik wil e eigenlijk nog geen test aan wagen omdat het pas de eerste ronde is, en mijn vriend denkt dat het niks is, maar ik zit heel erg met oud en nieuw in mijn maag.... we hebben namelijk dan een feestje bij een vriendin en als ik dan niet een gezellig glaasje wijn mee drink gaan ze vragen stellen.. ben geen alcoholist ofzo hoor hahahaha!!! en als ik het zeker weet zorg ik gewoon dat ik met de auto ga en dat ik rij... goede smoes dacht ik zelf.....

Wat zouden jullie doen? testen? of niet?
thank groetjes debby

quote: ruudeb reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-12-2006 12:25:08'));

hoi allemaal,

Olivia wat spannend!! ik heb al zo vaak gehoord dat elk streepje een streepje is.. ik zal ontzettend hard voor je duimen (en nauurlijk ook voor alle andere die het nodig hebben)

Bij mij ook nog geen ... (hadden er de 26e moeten zijn)
Ik wil e eigenlijk nog geen test aan wagen omdat het pas de eerste ronde is, en mijn vriend denkt dat het niks is, maar ik zit heel erg met oud en nieuw in mijn maag.... we hebben namelijk dan een feestje bij een vriendin en als ik dan niet een gezellig glaasje wijn mee drink gaan ze vragen stellen.. ben geen alcoholist ofzo hoor hahahaha!!! en als ik het zeker weet zorg ik gewoon dat ik met de auto ga en dat ik rij... goede smoes dacht ik zelf.....

Wat zouden jullie doen? testen? of niet?
thank groetjes debby

Ha Debby bedankt vast voor het duimen!

Op je vraag of je zou testen, dat ligt er een beetje aan, het is natuurlijk pas je eerste ronde, deden jullie het daarvoor met condoom of was je aan de pil?

In het eerste geval kan je natuurlijk gewoon je normale cyclus aanhouden en als dat altijd bv. 28 dagen was en je bent nu overtijd, kan je testen.  

Maar als je de pil geslikt hebt (of iets anders waar hormonen bij vrijkomen)  moet je je niet vasthouden aan die keurige pil-cyclus van 28 dagen hoor. Als je de pil slikt word je niet echt ongesteld, heb je volgens mij niet eens een eisprong, het is een soort kunstmatige bloeding die je dan in je stop-week hebt. Je lichaam moet dan na het slikken van de pil nog helemaal "ontpillen" en een eigen cyclus gaan vormen. Persoonlijk had ik nog een soort "geluk", mijn eerste na de pil  cyclus was 36 dagen en dat werd elke keer minder en bij ronde 6 waren dat 28 dagen. Ik heb hier ook wel van meiden gelezen die na de pil eerst een aantal cyclussen hadden van meer dan 50 dagen!! Als je dan al na 28 dagen zou testen ben je failliet voor je het weet!! (En ja hoor, ik weet dat dat heeeeel makkelijk gezegd is van mij want de eerste  2 rondes heb ik er ook heel veel testen tegenaan gegooid..

Enne over oud en nieuw, ik heb begrepen dat je pas in je 6e week bloedcontact hebt met die kleine dus dan zouden je wijntjes met oud en nieuw niet schadelijk zijn.

Zo het is weer een heel verhaal geworden. Hopelijk heb je er wat aan. Ik wist het allemaal ook  niet hoor,  ben ook alleen maar van anderen en van de verloskundige wijzer geworden.

Groetjes en een fijne jaarwisseling!!
Olivia

bedankt voor je reacktie.
Het wordt voor mij mijn 2e kindje en ik  had toen ik de vorige keer stopte met de pil (voor devoney mijn dochtertje) gelijk weer een cuclus van ongeveer 29 dagen, daar ben ik nu ook vanuit gegaan, maar ja je kan natuurlijk gelijk hebben en dat het nu anders is.

ik moet wel zeggen dat ik van mijn dochtertje in 3 rondes zwanger was en dat ik zelfs zwanger ben geweest tijdens het slikken van de pil (mk en bbz) na een keer overgeven en diaree..
ik weet dat dit wel heel erg snel zou zijn, maar ik ben bang dat het weer fout kan gaan en daarom eigenlijk helemaal niet wil drinken..

ik ga dadelijk toch voor mijn eigen geruststelling toch maar een testje halen denk ik en morgen ochtend maar even testen..
Ik laat het wel weten.

Heel erg bedankt.
Groetjes Debby

Terug
Bovenaan