NOD op moederdag (13 mei).... nog meer meiden???

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik heb mijn NOD op 13 mei, moederdag dus. Zijn er nog meer meiden die op deze dag hun NOD hebben?
Lijkt me wel leuk om daar samen naar toe te leven.....

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Sanneke, 29 jaar en heb een dochter van 2.5 jaar.
We zitten nu in ronde 4 sinds  mijn miskraam.

Groetjes Sanneke

IK ben je iets voor, 11 mei voor mijn ma zou het een leuk kado zijn mocht ik zwanger zijn, ze zou het geweldig vinden
Liefs

hoi hoi
mijn nod is ook op moederdag (had al eerder een kopje gemaakt maar die is ondertussen ver weg gezakt.
heeft toch wel iets speciaals he

ik ben happydays, 29 jaar net getrouwd (25 april) en we zitten in de eerste ronde voor ons eerste kindje. mijn eitje was tijdens de huwelijksreis en we hebben flink geklust. voel vanalles aan mijn lichaam maar dat kan natuurlijk ook omdat we er zo mee bezig zijn. maar we zullen zien

groetjes happydays

Hoi meiden,

Mijn nod is op de 14e. Een dag later dus. Wel spannend elke keer. Wij zitten in ronde 5.
Happydays, nog gefeliciteerd!!! Waar zijn jullie op huwelijksreis geweest?

Groetjes,

Sara

hoi hoi,

Wel spannend allemaal he? Ik ben benieuwd....afgelopen maanden had ik tussentijds wel eens bloedverlies, maar deze maand heb ik nog niks gehad. Ik zit nu op dag 27 van mijn cyclus. Ik hoop dat het een goed teken is, maar misschien lag het ook wel aan mijn miskraam. Even afwachten maar... (en dat is zo lastig, haha).
Als jullie op NOD nog niet ongesteld zijn, wanneer gaan jullie dan testen?

Liefs Sanneke

O ja, Happydays, nog van harte gefeliciteerd. Hebben jullie een mooie dag gehad?
Mijn zus is ook zwanger geworden op haar huwelijksreis, dus wie weet??
Ik ga flink  voor iedereen! (en voor mezelf natuurlijk ook, haha

Sanneke

Mijn bedoeling is om altijd een dag of 2 na mijn nod te testen, maar of dat gaat lukken. Hahahaha
Maar zolang ik geen symptomen krijg, denk ik dat ik me wel aan die dag probeer te houden. Anders wordt het wel een hele dure hobby. Hihihi
Ik heb gisteren mijn Maybe Baby ontvangen. Hopelijk werkt het voor mij. Temperaturen was deze maand niet echt te vertrouwen omdat ik 2 pieken had. :-s

Groetjes,

Sara

Hoi Sara,

Misschien een domme vraag, maar wat is een Maybe Baby? Ik heb er nog nooit van gehoord.

Sanneke

Terug
Bovenaan