NOD op moederdag (13 mei).... nog meer meiden???

Hoi hoi,

Happydays, al getest? Of kijk je het nog ff aan? Hoe lang slik je de pil al niet meer? Ik had vorige maand ook maar 2,5 dag en dan ook nog een superweinig. Maar ja, nog steeds steken in je buik en moe. . . wie weet!!!

Jazz, wat spannend. Pijn, misselijk en een hoge temp. . . . heb je er al getest? Ik weet zelf ook niet of ik er een test tegen aan moet gooien. Ik had gisteren het de lunch 2 druppels bruin. Vanacht 2 druppels zwart en nu 3 druppels rood. Normaal ben ik altijd netjes 's ochtends op dag 30 ongi. Zit nu al weer op dag 32. . . . ik vind het namelijk nog veel te weinig om het ongi te noemen. Vind het meer af en toe iets. . . .
Nou succes nog! Hoop dat als je test, deze posi zal zijn!!!! Ik weet nog niet of ik ga testen? Of toch voor de zekerheid maar wel? Pfff. . . heb namelijk ook geen hoge temp en naast een beetje soort van spierpijn in mijn onderbuik (als of ik flink sit ups heb gedaan) heb ik verder niks.

Groetjes,

Sara

Pff, ben wel erg moe. sorry, jazz. niet goed gelezen. succes met wachten!!!!

gr. Sara

spannend....
Ik zou gewoon testen. Maar ik hou dan ook erg veel van zekerheden. Vaak zegt je gevoel of intuïtie al genoeg.
Misschien zet de ongi niet door vanwege de spanning? Toch hoop ik dat het voor jullie raak is.

Hoi meiden,
Ik heb uiteindelijk geen test hoeven te doen. Ik had met mijn vriend afgesproken om samen te testen als hij thuis was. En wat denk je tijdens het wachten gisteravond rond 2 uur kreeg ik al flink buikpijn. Vanmorgen was wel duidelijk waarom. Ik heb dus duidelijkheid, de RD’s hebben eindelijk doorgezet. Wel jammer want was wel 2 dagen overtijd, maar goed, op naar ronde 6. Na mijn ongi ga ik van start met mijn Maybe Baby. Vind het zelf wel spannend. :)

Groetjes,

Sara

hoi meiden
ik ga vanavond nog maar even overleggen met mijn man of ik wel of niet een test ga doen, wil geen valse hoop creëren, maar blijf me raar voelen. het is nu een week na mijn ongi. de winkels zijn toch vandaag dicht. dan morgen maar doen, maar wil het wel samen met hem doen eigenlijk, stel dat het toch positief is.
maakt het eigenlijk nog veel uit of je smorgens smiddags of savonds test. mijn man moet namenlijk werken (ik ben wel lekker vrij lang leven de vrije dagen in het onderwijs )
jullie horen nog van me
groetjes happydays

hoi meiden,
nou ik heb vandaag toch maar een test gehaald, maar die was negatief. ik kijk het maar gewoon even aan en ondertussen klussen we lekker verder. ik denk dat het dan toch gewoon iets te maken heeft met die rare darmen van mij.
groetjes happydays

hoi allemaal ik ben een poosje weg geweest hier wel mee gelezen af en toe maar druk met andere dingen mijn Nod was ook moederdag maar ja ook mijn RD waren gekomen dus op naar de 3e ronde. oja zal me even voor stellen.

ik ben liejanne1983 ik ben 23 jaar en woon inmiddels 3,5 jaar samen en we gaan nu voor onze eerste dus alles is nog spannend.

Terug
Bovenaan