NOD op moederdag (13 mei).... nog meer meiden???

Hallo ,

Ik voelde me vanochtend alsof ik ongesteld ga worden, buikpijn en prikkelbaar. Zou wel erg vroeg zijn (24 dagen) Om toch een beetje moed te houden heb ik mijn eerste zwangerschapstest gekocht. Ik ga pas woensdag testen (Als ik dan nog niet ongesteld ben tenminste..)

Groet Griet

hmm, ik ben vanavond ongesteld geworden.
het enige voordeel is dat ik nu wat regelmaat krijg in mijn cyclus. Maar toch baal ik best!

ik duim voor jullie dat er straks een paar zwangeren bij zijn in dit topic.

Hoi dames,

Sanneke, Mim en HappyDays, wat vervelend dat bij jullie de RD’s gearriveerd zijn. . . . Grietje, ik hoop voor je dat ze uitblijven.
Bij mij is het nog steeds spannend. Nog geen buikpijn ofzo dus wie weet. Mocht het raak zijn, ben ik uitgerekend op 22 januari. Wel grappig, ik ben zelf jarig op de 24ste en mijn vriend op de 26ste.

Voor de dames die nog geen RD’s gezien hebben, succes!!!

Groetjes,

Sara

Nou meiden,

Helaas zijn mijn RD's vanmorgen ook gekomen.
Een dag te vroeg.
Het was ook al een beetje te mooi om waar te zijn, bij de tweede ook de eerste ronde zwanger.
Maar het blijft een hele teleurstelling omdat ik wist dat we deze keer precies op het goede moment hadden geklust.
Dat betekent dat het misschien toch niet meer zo gemakkelijk gaat......

Maar, met goede moed naar ronde nummer 2!!

Ik hoop dat het bij de rest wel gelukt is, heel veel succes morgen!!
Ik zal voor jullie duimen.

Groetjes

Hoi Sara,

Bij mij zijn de RD nog niet gearriveerd hoor! Ik heb ook nog steeds geen ongi-gevoel.
Spannend nog dus. Ik ga wel pas testen als ik een dag of 3 overtijd ben, dus pas op woensdag. Ik heb al vaker testen voor niks gedaan, en ik vind het eigenlijk zonde van het geld als het weer voor niks is.

Ik ben niet meer echt misselijk geweest. Maar misschien heb ik er ook niet meer echt op gelet door mijn ontsteking aan mijn oog. Dat doet echt pijn! Heb er ontzettend veel last van.

Iedereen die  nog niet ongesteld zijn geworden: veel succes met afwachten.

groetjes!

Haha, sorry Sanneke verkeerd gelezen. Ik hoop dat ze nogsteeds niet gearriveerd zijn!!!
Ik zit ook nog in spanning. Heb wel een branderige gevoel in mijn onderbuik, voornamelijk alleen rechts dus wie weet. Heb ook nogsteeds gevoelige tepels. Hopelijk deze maand een normale ongi (liever zwanger natuurlijk). Vorige maand was zo raar. Eerst 3 dagen ervoor al flinke buikpijn terwijl ik dat nooit heb lang voor het begint. Daarnaast was het ook heeeeel weinig en maar krap 3 dagen. De kleur was ook heel anders.

Gaat het al beter met je oog? Mijn ogen zijn na een week weer bijna “beter”. Het is inderdaad flink balen als je wakker wordt en je je oog niet open krijgt. Ik kreeg donderdagochtend iemand aan de deur en moest uiteindelijk door het getreuzeld uit mijn slaapkamer raam roepen dat ik op weg naar beneden was. Hahaha...

LasVegas, dat is inderdaad erg jammer. Succes in ronde 3. . .

Nou, de dames die nog in spanning zitten. . . . succes!!! Ik ga weer een poging wagen tot slapen.

Groetjes,

Sara

hoi hoi,

Helaas.......precies op mijn NOD kwamen de RD .
Toch weer een teleurstelling! We hadden communiefeest, en ik kwam er daar achter dat ik ongesteld geworden was.
Het enige positieve eraan is dat mijn cyclus nu wel weer echt regelmatig lijkt te zijn. Op naar de volgende ronde maar weer.

Sara, hoe is het bij jou? Hopelijk nog geen RD.
Met mijn oog gaat het nu gelukkig al iets beter.

groetjes Sanneke

Hoi Sanneke,

Vandaag was mijn nod en nog steeds geen RD’s. Ik heb ook nog geen buikpijn of rugpijn, alleen heeeeeel af en toe een steekje, maar meer niet. Heb geen hoge temp ofzo. Het is wel spannend, maar ik wil niet alvast blij worden. Had daarstraks bijna getest, maar probeer toch te wachten tot woensdag of donderdag. Hopelijk zijn er dan ook nog geen RD’s.

Groetjes,

Sara

Terug
Bovenaan