NOD op moederdag (13 mei).... nog meer meiden???

Hallo,
Helaas ben ik gisteren ook, weer precies na 27 dagen, ongesteld geworden. Nu vol goede  moed begonnen aan ronde 2. Hopelijk is hier door andere meiden binnenkort wel goed nieuws te vertelen!
Groet Griet

Pfff, ik weet het ff niet meer. Na wat bruinverlies vlak na de lunch is er niks meer gekomen. Ik dacht dat het door zou zetten, maar nog niet dus. Misschien heb ik deze keer dan weer een hele lichte vloeiing, maar ja, ook nog geen buikpijn ofzo. Het blijft dus gewoon nog maar weer afwachten.

Groetjes,

Sara

Hoi,

Bij mij precies hetzelfde. Heb al vanaf vorige week erg last van mijn onderbuik, wat ik dus normaal gesproken nooit heb. Afgelopen maandag had ik mijn nod, had wat bruine afscheiding die dag. Vandaag weer helemaal niets, wel nogsteeds last van m'n buik.  Snap er echt niets meer....  

Liefs,
Jazz

Hoi Sara en Jazz,

En, weten jullie al iets meer?

groetjes Sanneke

hoi meiden,
ik schreef vorige week al dat ik ongi was geworden (maar 2,5 dag)
maar ik heb nog steeds last van mijn buik. voelt nog steeds vol aan en voel me nog steeds af en toe een beetje misselijk. ook heb ik af en toe last van steken in mijn onderrug en ik voel me ontzettend moe
echt heel vaag allemaal

kan je eigenlijk nog 1 keer ongi worden als je net zwanger bent, weet iemand dit.
vind het wel een beetje vreemd om nu toch een test te doen. wat vinden jullie moet ik gewoon afwachten tot mijn volgende nod of moet ik voor de zekerheid een test halen.
groetjes happydays.

Hoi,

Ja, dat kan zeker, ik ben bij m'n 1e zwangerschap ook nog 3 dagen ongesteld geweest, maar doordat ik de week erna ontzettend zere borsten had, heb ik toen toch een test gedaan en toen bleek dat ik zwanger was!
Dus wie weet...misschien toch even een test doen?

Groetjes

Hoi,

Bij mij ook nogsteeds geen rd. Vanochtend toch maar weer een testje gedaan, helaas weer negatief. Heb wel nog dezelfde klachten. Pijn in de onderbuik, af en toe misselijk en een hoge temperatuur. (37,2) Weet het dus ook ff niet meer...  Ben sinds december 2006 gestopt met de pil en eigenlijk altijd netjes na 28 dgn ongi geworden, dus vind het allemaal wel erg vreemd. Ik kan helaas (nogsteeds) niet meer doen dan afwachten...

Groetjes,
Jazz

Terug
Bovenaan