nod op valentijnsdag!!!

haha erg he iedereen helemaal in spanning
ja ik herken het allemaal wel heb al sinds donderdag beetje steken en gespannen gevoel in me buik maar wel elke dag
en tot nu toe niks van de rd te zien
ik heb morgen of overmorgen mijn nod(ik had het ruim genomen)
echt spannend!!!  

Dus ik ben niet de enige die dat heeft!!
Ook mijn NOD is op valentijnsdag..
Het is het beste om dan op die dag (of later) te testen, maar ik weet niet of ik mezelf morgen nog kan bedwingen hahah.. Heb ook ergens gelezen dat je  19 dagen na  de laatste x onveilig klussen kan testen en dat is morgen voor mij..  ALS de test wel positief is heb ik dan nog de tijd om een valentijnsplan in actie te zetten om het mijn vriend te vertellen.. Dat lijkt me een hele mooie herinnering op een hele mooie dag

He meiden ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen in deze spannende dagen!!!

Kan ik mooi mijn banner proberen!!!

Doei doei

Hai patries (en de anderen natuurlijk)...
Ik heb gezondigd hahaha..
Ik hield het niet meer en heb vanmorgen getest maar ik heb er nu al spijt van!!
Hij was negatief en nu ben ik NOG MEER verward ..
Ik beeld me de klachten echt niet in maar misschien zijn het wel klachten omdat mijn NOD eraan komt..
Heb ik normaal nooit maar je lichaam doet soms vreemde dingen..
Ik vraag me af of er meer zijn die voor hun NOD negatief  hadden getest  (geen licht streepje niks) en later toch positief?!?
En Patries?!? Zit jij nog netjes in de wacht??
Morgen is het al zover hehh!!
Hoe staat t met de symptomen??
Ben echt benieuwd!!
Ik duim voor jullie allemaal!!

nou ik had ook iets geks had al wel iedere keer veel witte afscheiding maar gister was het beetje doorzichtig leek wel gel haha had ik nog nooit eerder gehad
maar goed ik wacht idd nog steeds geduldig af

maar vervelend dat het dan negatief is en dat je eigenlijk nog steeds niks weet dus
nou succes
en alles andere ook

Is inderdaad gek ..
Afscheiding veranderd wel als je zwanger bent toch??
Wie weet!!
Spannend hoor..
Jij hebt je NOD ruim genomen toch??
Dan is het al extra spannend!!
Nog geen spoor van de RD??

nee helemaal niks normaal heb ik vaak wel wat bruine of roze afscheiding maar tot nu toe nog helemaal niks  
en jij?

Terug
Bovenaan