nod op valentijnsdag!!!

hoi meissie,

ik hou je nog steeds in de gaten, hoor. Hoop echt voor je dat je woensdag positief test!!!
Hoe gaat het nu met je? Heb je misschien al wat vage klachten die evt. kunnen wijzen op een zwangerschap?

Hier gaat alles prima. Heb gevoelige boobies, een klein beetje misselijk en moe. Voel me verder ontzettend goed. Heb vanmorgen de gyn gebeld ivm de vroege echo en ik kan al 1 maart terecht. Dan ben ik 6 en 1l2 week zwanger.

Duimen voor elkaar.

Liefs mamabinck.

ja wat een spanning, reed vandaag langs kruidvat maar kon me beheersen want als ik de test eenmaal in huis heb, moet die open. morgen nod. heb al twee weken krampjes en zeer gespannen borsten verder niets. maar mijn gevoel ( angst) zegt dat de Rd`s er vandaag of morgen aan komen.
dus ga ik testen op woensdag als ik nog niet ongi ben. heb nog nooit een langere culus gehad dan 29 dagen en dat is morgen.

nou meiden zet hem op de laaatste loodjes..........
bonus ronde 11 1ste kindje

Hee meiden da spanning stijgt hier op het forum, wat een boel meiden hebben hun nod die dag, veel suc6 allemaal!!!! Ik hoop op een heleboel positieve berichten!!!

Liefs Lientje

He dames
Hoe gaat het bij jullie??
Ik heb morgen mijn NOD..
De kwaaltjes zijn volop aanwezig, maar heb 2 testen gedaan beide niet echt positief.. maarja was ook te vroeg natuurlijk, maar ik zie zoveel meiden die posi testen voor hun nod met de clearview test..
Heb super pijnlijke borsten.. alsof ze beurs zijn ofzo...
Misselijk, moe, rugpijn, en ongi achtige krampjes. Opgeblazen gevoel en ga zo maar door... Maarja die test die ik had had zo'n licht 2e streepje dat hij bijna onzichtbaar was.. en 2 dagen later was hij nog net zo niet duidelijker ofzo..
De rugpijn en de ongi krampjes en de pijnlijke borsten heb ik elke maand (niet zo heftig trouwens) maar de rest???
Ach ik weet het even niet meer!
Succes voor jullie meiden ik duim voor jullie!

Hai Rian (en alle anderen )!!
Ik zou me nog maar niet te veel druk maken..
Misschien duurt het bij jou gewoon wat langer voor je eenmaal positief test!!
Ik herken jouw klachten heel erg.. Mijn tepels lijken wel iets groter of dikker weet niet hoe ik het moet uitleggen en zijn ook gevoelig.. Ik had het weekend een heel zeurderig gevoel in mijn onderbuik dat lijkt op ongi-pijn maar dan net ff anders.. Ik heb dat normaal ook pas als ik al ongesteld ben.. en ik had ook dat ik telkens als ik iets at misselijk werd.. Het rare is alleen dat het net lijkt of alles elkaar afwisselt en dan weer ophoudt.. De ene dag last van mijn borsten.. dan weer weg.. volgende dag mijn buik.. Herkennen meer meiden dit?? Vind het echt raar.. Over 2 dagen is het al zo ver.. ik heb de test liggen en hoop dat ik me kan bedwingen.. Je leest hier inderdaad ook zoveel dat er al van tevoren positief getest wordt!!
Nou suc6 allemaaaal..

Ik heb dat ook de ene dag nergens last van de andere dag volop klachten. Soms denk ik zelfs dat ik de klachten alleen heb als ik op dit forum zit... ik zelf moet nog wachten t/m woensdag woe is namelijk mijn NOD... spannend dus... jij?

Cupido en de ooievaar mogen wel gaan fuseren met zoveel mensen die 14 febr. hun NOD hebben. Ik sluit hierbij aan!
Kan ik al testen of ik zwanger ben , of morgen, of overmorgen, of is dat allemaal nog te vroeg voor uitsluitsel?

Terug
Bovenaan