nod op valentijnsdag!!!

hoi meiden,

Hier nog een die last heeft van de borsten!!! Ze lijken wel gevoeliger en anders van vorm!!! Ook was ik vanochtend een beetje misselijk. Heel raar, heb ik eigenlijk nooit last van. Maar misschien maak ik mezelf alleen maar gek en reageert mijn lichaam hier weer op. Ik weet het zo onderhand niet meer, hoor.

Had gisteravond echt de neiging om een test te doen, maar heb het toch maar uitgesteld. Stel dat het nog te vroeg is dan is het weer een dip!!!

Nou nog even volhouden allemaal en duimen voor elkaar.

Liefs mamabinck.

Aaaah echt spannend hoor mama Binck!!
Je bent nu  wel al 4 dgn overtijd heh als ik het goed heb??
Wie weeet ...

hoi imma,

Ja, spannend is het inderdaad!!! Heb de test hier gewoon in huis liggen maar heb de afspraak met manlief om dit samen te doen en dan pas op valentijn.

Nog even volhouden, dus!!!

Hoe is het met jou? Jij hebt op valentijn je NOD he. Wanneer ga je dan testen?

liefs mamabinck.

heey mamabinck spannend hoor! pff.. ik zou echt gek worden als ik een test gewoon had liggen  haha
hopelijk is het nu zover en ben je wel zwanger

imma idd alleen wij zelf weten wat het beste is en daar heeft de rest niks mee te maken  en uiteindelijk is overal weer een oplossing voor

pff.. ik moet zeggen dat  me buik beetje vreemd aanvoelt voelt een beetje of ik ongesteld word maar das nog  wel erg vroeg
dus ben benieuwd de komende dagen

xxx

Hallo,

Ook ik heb mij NOD op valentijnsdag. Het grappige is dat ik drie jaar geledenop valentijnsdag mijn eisprong had waaruit de zwangerschap van dochtertje geboren is.
Ik vond dit zo toevallig dat het volgens mij nu wel raak zou moeten zijn (hoop, hoop)
Voorlopig behalve licht misselijk nog niet echt klachten.
we wachten het maar af. Kan niet wachten tot het zo ver is.
Duim voor jullie allemaal.
Wanneer gaan jullie allemaal testen eigenlijk?? Wil zelf eigenlijk wachten tot het weekend erna maar weet niet of ik dat ga redden.
Zit trouwens nu in ronde 4.

groetjes,
Jessica

Hai iedereen!!
Ik ben zo vrij geweest om diegenen die 14 februari hun NOD hebben ook even toegevoegd bij de lijst van het topic: NODlijst februari hahah ..
Zijn er best veel als je het zo onder elkaar ziet!!
Hoe staat het ermee??
Ik heb vandaag al de hele dag een kramperig gevoel in mijn onderbuik en mijn borsten doen ook niet meer zo "raar" als eerst.. Geen idee of dit nou een teken is dat de RD eraan zitten te komen of dattuuuh..

Groetjess Imma

heey imma thx dat je iedereen hebt toegevoegt
en ik heb ook al hele dag of eigenlijk al een paar dagen van die steken in me buik voelt heel vreemd gespannen en s avonds ook opgeblazen aan
maar ja dat is idd of al eerder ongesteld maar tot nu toe nog helemaal niks te bekennen of tja.....
iedergeval een van ons is al zwanger  mama binck!!!
hopelijk volgen er meer

xxxx

heey jessica
ik wil op valentijnsdag gaan testen als ik teminste nog niet ongi ben geworden

xxxx

Terug
Bovenaan