nod op vrijdag 21 sept, wie o wie

moet jullie wat vertellen! Had donderdag mijn NOD en sindsdien nog geen duivel te bekennen. Net uit bed gekomen en een testje gedaan!!!! Wat denk je.............kgeloof het zelf nog niet eens, zit te shaken op de bank, krijg geen ontbijt door mijn keel........IK BEN ZWANGER!!!
Kan er echt nog niet bij hoor. Jullie zijn de eerste die het horen,manlief is aan het werk en ik twijfelof ik hem zal mailen of het strakkies als ie thuis kom ga vertellen............AAAAAAAAAAAAAAAH kan het wel uitschreeuwen!
Lfs,
Sandra

sandra geweldig meid. van harte gefeliciteerd. vooral na de MK. ben erg blij voor je.
ik zou wachten totdat manlief thuis is.

bij mij zijn de duivels ook nog niet te bekennen. ga ma testen denk ik.
hoe is het met de rest.

Hoi Famke,
wat spannend voor je!
Bedankt voor je lieve berichtje.........ik word er helemaal hyper van eigenlijk!!
Als je maandag gaat testen, laat je het dan weten, ook als het voor die tijd niet meer hoeft....? Ben zo nieuwsgierig en ik hoop het zo voor je.
Succes en sterkte nog met wachten, ik denk aan je en duim voor je,oke, dan gaat het vast goed komen.....??
Kus,
Sandra

hoi sandra, en de rest,

sandra van harte GEFELICITEERD !!!
en een fijne zwangerschap gewenst !!
en... heb je kunnen wachten  tot je man thuis was??

hoe gaat het bij de rest??

bij mij nog geen rd, maar net wel een beetje bloedverlies dus of
ongi zet door... of iets anders.... ik wacht maar af....

groetjes bianca

Hoi allemaal,

Sandra van harte gefeliciteerd, wat ontzettend leuk . Hoe was het om je man het te vertellen? Voel je je nog steeds goed of merk je al wat zwangerschapskwaaltjes?

Hoe is het met de anderen? Bij mij heeft ongi in alle hevigheid eindelijk doorgezet, en ga dus voor ronde 2.

Succes allemaal,

Stanneke

Bedankt Stanneke, leuk dat je reageert!
Mijn mannetje vind het allemaal nog niet te peilen, je ziet er natuurlijk nog helemaal niets van, dus hij zegt er zelf nog niet zo mee bezig te zijn en dat snap ik aan de ene kant ook wel hoor. Maar goed, het moet allemaal nog even doordringen enzo denk ik. Hij is wel blij hoor, is nu ook aan het werk,kreeg net een mailtje "Hee zwangere huismus", daar begon het mee....!!!
Verder gaat het wel goed met me. Heb vannacht slecht geslapen, veel plassen, niet lekker kunnen liggen en op mijn buik liggen, zoals ik altijd slaap, ligt al helemaal niet prettig meer. Maar goed, zal er allemaal wel bij horen. Verder gaat het goed hoor.
Lfs,
Sandra

Ha Sandra,

ja voor die mannen is het vooral in het begin allemaal raar en onwerkelijk. Bij onze eerste heb ik mijn man naar www.vaderschap.org gestuurd, daar kan je je uitgerekende datum invullen en dan zie je op een soort echoplaatjes per week hoe groot je kindje is. Misschien ook leuk voor hem?
Vervelend dat je niet zo fit bent nu, brrrr. Hoop voor je dat je hier niet al te lang last van houdt.

Knuffel van Stanneke

Ha Stanneke,
bedankt voor de tip van die site!
Ach weet je, mijn man vind het ook allemaal wel interessant om mee te maken hoor, hij kijkt ook regelmatig op site's enzo. We hebben ook boekjes in huis, maar ik kan mij zijn gevoel wel voorstellen, hij heeft natuurlijk geen idee hoe ik me voel. Er speelt zich vanalles in mijn lijf af, maar hij staat natuurlijk wel aan de zijlijn. Komt allemaal wel op z'n pootjes terecht, hij moet er ook zijn weg in vinden.
Vandaag heb ik echt een duffe dag, niet 1 van mijn beste dagen dus. Morgen en de rest van de week weer werken, dus dan zien we wel weer verder. Ben benieuwd hoe het met sporten verder gaat verlopen, maar ik zal het allemaal wel ervaren.
Groetjes,
Sandra

Terug
Bovenaan