A
Anoniem
Guest
Hoi Famke, ik vind het maar gek hoor dat je nergens last van hebt, dat kan toch niet. Ik ken wel een verhaal van iemand die zelf ook niet ongi werd, wel bezig was zwanger te raken, test na test negatief, maar toen ze geopereerd moest worden en in het zkh eenbloedtestdeden bleek zewelzwanger te zijn. Ik zeg niet dat je je hier aan vast moet houden,maar het is wel mogelijk! Probeer je gedachten maar even ergens anders op te focussen, wie weet wat dat oplevert, even bezig zijn met hele andere dingen! ondertussen blijf ik hoop voor je hebben en anders de volgende ronde.
Ha Bianca, bedankt nog even voor je reactie, vind ik wel fijn!!! Weet je, het lezen van geschreven berichten is zo anders dan dat het tegen je gezegd word, je hoor geen tonen en klanken enzo, dus kan het anders over komen. Maar goed, het komt uiteindelijk weer op z'n pootjes terecht! Thax.
Ik ben op het moment meer met het mei-forum bezig, het zwanger-zijn forum vind ik toch wat minder leuk eigenlijk. Maar goed, neemt niet weg dat ik je daartoch over een maand graag rond zie dwarrelen hihi! Dat zou toch ff mooi zijn zeg.
Succes he en ik zal nog even wat glitters strooien................
Lfs,
Sandra
Ha Bianca, bedankt nog even voor je reactie, vind ik wel fijn!!! Weet je, het lezen van geschreven berichten is zo anders dan dat het tegen je gezegd word, je hoor geen tonen en klanken enzo, dus kan het anders over komen. Maar goed, het komt uiteindelijk weer op z'n pootjes terecht! Thax.
Ik ben op het moment meer met het mei-forum bezig, het zwanger-zijn forum vind ik toch wat minder leuk eigenlijk. Maar goed, neemt niet weg dat ik je daartoch over een maand graag rond zie dwarrelen hihi! Dat zou toch ff mooi zijn zeg.
Succes he en ik zal nog even wat glitters strooien................
Lfs,
Sandra