nod op vrijdag 21 sept, wie o wie

Hoi Famke, ik vind het maar gek hoor dat je nergens last van hebt, dat kan toch niet. Ik ken wel een verhaal van iemand die zelf ook niet ongi werd, wel bezig was zwanger te raken, test na test negatief, maar toen ze geopereerd moest worden en in het zkh eenbloedtestdeden bleek zewelzwanger te zijn. Ik zeg niet dat je je hier aan vast moet houden,maar het is wel mogelijk! Probeer je gedachten maar even ergens anders op te focussen, wie weet wat dat oplevert, even bezig zijn met hele andere dingen! ondertussen blijf ik hoop voor je hebben en anders de volgende ronde.

Ha Bianca, bedankt nog even voor je reactie, vind ik wel fijn!!! Weet je, het lezen van geschreven berichten is zo anders dan dat het tegen je gezegd word, je hoor geen tonen en klanken enzo, dus kan het anders over komen. Maar goed, het komt uiteindelijk weer op z'n pootjes terecht! Thax.
Ik ben op het moment meer met het mei-forum bezig, het zwanger-zijn forum vind ik toch wat minder leuk eigenlijk. Maar goed, neemt niet weg dat ik je daartoch over een maand graag rond zie dwarrelen hihi! Dat zou toch ff mooi zijn zeg.
Succes he en ik zal nog even wat glitters strooien................

Lfs,
Sandra

nog steeds niet ongi. ik snap er niks van.
mijn cyclussen zijn tot nu toe 37,37,35,34,29 dagen geweest. het werd dus steeds minder. nu zit ik al op dag 37 dus morgen maar weer testen
ik hou jullie op de hoogte.

volgens mij BEN IK ZWANGER.
ik zou vanochtend niet testen want het leek me erg onwaarschijnlijk dat ik zwanger kon zijn. (ivm twee weken geleden erg weinig tot niet geklust) maar kon de weerleiding niet weerstaan.
ik doe de test en ja hoor maar 1 streepje. van terleurstelling blijf ik toch nog even kijken verschijnt er opeens een (lichter) tweede streepje. dit allemaal binnen een minuut. dus ik denk dat ik zwanger ben.ik ga woensdag nog een keer testen voor mijn eigen zekerheid hahaha

Hoi hoi, waarom tot woensdag wachten om een volgende test te doen........Ik zou het vandaag gewoon nog een keer doen als ik jou was! Oh meid, wat is dit spannend zeg!! Ik hoop zo dat het echt waar is voor je, dan kom ik je straks misschien toch ook nog op het mei-forum tegen, dat zou leuk zijn!
Een 2e streepje is een 2e streepje he, als het binnen een minuut verschijnt dan moet het toch kloppen! Welke test heb je gedaan, een CB test?
Goed, ik hoop dat ik snel je volgende bericht hier mag lezen met de mededeling dat het echt raak is, ik blijf nog ff flink voor je duimen!!!

dank je wel sandera voor je snelle reactie.
en nee ik heb zo'n goedkope test gedaan van babybrabbel. 1,95 per stuk.
in de omschrijving van die test staat dat deze test al een paar dagen voor de nod kunt testen. dus vandaar dat ik woensdag pas wil testen met een predictor test(heb ik ook nog liggen) of zou het toch vandaag al kunnen wat denk je.
en mocht ik zwanger zijn dan hoor ik volgens mij op het juni forum thuis. ik zou dan 10 juni uitgerekend zijn (dat is onze trouwdag erg leuk)
nou ik hoor van je.

Aan Famke,

Ik zou niet de predicor test nemen. Vorige keer heb ik vier testen gedaan (helaas misgegaan) 1 van etos positief 2 van predictor: negatief en een test van de Apotheker positief.

Nu ben ik weer overtijd (joepie) en haal gewoon een test bij de apotheker, die zijn gewoon goed.

succes, ik heb je verhaal een beetje gevolgd, ik duim voor je

Groetjes talke

Hoi Famke,
ik zou als ik jou was toch een CB test halen of, wat Talke zegt, een test bij de apotheek halen. Predictor heb ik ook weinig goede verhalen over gehoord eigenlijk. CB is errug gevoelig en de testen van de apotheek zouden toch ook wel goed moeten zijn. Desnoods een afspraakje bij de HA maken om daar te testen, dan heb je in ieder geval de HA om meteen vragen aan te stellen.
Als ik jou waszou ik vandaag gewoon nog testen hoor, je hebt al een test die een lichte 2e streep weer gaf, dus een nieuwe test kan nu meteen nooit geen kwaad!
oh joh, kan me voorstellen dat je gek van onzekerheid word! Ik hoop dat je wat aan mijn reactie en an de reacties van de anderen hebt.
Succes en laat het horen he.
Lfs,
Sandra

Terug
Bovenaan