nod op vrijdag 21 sept, wie o wie

ik kon het niet laten en heb gisteren al getest.
ik kon allen niet zeggen of er nu wel of geen tweede streepje was dus ga ik morgen weer testen. (als de rd er nog niet zijn) en bianca hoe is het bij jou, hebben de rd doorgezet??

hoi famke,

ja... ik ben vanmorgen ongesteld geworden...
ik voelde me zo anders als anders, ben de afgelopen nachten er zovaak uitgeweest.
weinig geslapen en vaak naar de w.c moeten. maar goed, op naar de volgende ronde!!!!
ik ben er misschien teveel mee bezig geweest...? en had het zo erg gehoopt....

spannend voor jou nu!! laat je morgen iets horen als je hebt getest?
ik  voor je !!! maar hopen dat ie nu iets aangeeft, en anders zou je nog een paar dagen langer kunnen wachten....
succes , groetjes bianca.

volgens mij komen bij mij de rd ook, had een paar drupjes dus ik ga morgen niet testen even afwachten of het doorzet. alles wat ik vorige week voelde is ook over. voel me niks niet anders dan normaal. dus ik ga er vanuit dat ik ongi wordt.
op naar de volgende ronde. samen met jou bianca ik hou je nog even gezelschap.

hoi famke,
is het bij jou ook echt ongesteld?
bij mij zo raar, het heeft nog niet echt doorgezet, alleen maar klein beetje
bloedverlies. ik denk dat dit ongesteld zal zijn, maar het zet nog steeds niet door...
ik hou je op de hoogte,
ben ook benieuwd of het bij jou dit ook echt is.
ik hou je op de hoogte!!!
groetjes  en tot morgen...

BIANCA.

nou bianca het is heel erg raar, maar ook bij mij zet het niet door.
ik had gisteren een beetje bloedverlies (alleen 'savonds) en vandaag helemaal niks.
dus ik ben benieuwd, wacht nog wel even af voordat ik ga testen. ik denk dat ik vrijdag ga testen. als de rd echt niet zijn gekomen.
ik moet vrijdag alleen wel bloed geven, mag dat wel als je zwanger ben????
nou ja ik ga dan van te voren eerst testen en blijk ik eventueel toch zwanger te wezen, dan bel ik even hoe dat zit.
ik hoop dat het bij jou ook niet doorzet en dat we samen ook zwanger mogen zijn.

Oh meiden toch, wat is een menselijk lichaam toch een vreselijk ding he.....wat kan die je toch voor degek houden. Ik hoop voor jullie dat het stiekum toch allemaal nog een beetje positief uit gaat pakken....??? Zo niet, sja dan weet je toch eindelijk weer waar je aan toe bent en kun je je op de volgende ronde gaan richten.
Sterkte nog even en ik blijf voor jullie duimen hoor!!
Groetjes,
Sandra

hallo!
vandaag was het duidelijk, buikkrampen !!!
dus op naar de volgende ronde !!!  
hopen famke dat het bij jou niet zal doorzetten.
en dat je positief mag testen!!
groetjes bianca.

he bianca en sandra,
bij mij is nog niks te zien. wel vreemd want ik dacht echt dat ik ongi ging worden maandag. nog geen drup weer gehad.
ik ga vrijdag weer testen dan ben ik 7 dagen overtijd. (als de rd er niet zijn dan he) ik weet niet wat ik moet denken. elke ochtend denk ik nee ik ben niet zwanger ik voel me niks niet anders dan normaal. maar savonds denk ik weer nou ik weet het niet, last van de rug, soms wat steken in mijn borsten. gisteren kon ik gewoon een ader  op mijn borst   voelen. ook heb ik wat steken in mijn lies. nou ja ik weet het niet hoor.
ik heb ook een heel erg onregelmatige cyclus. deze varieerd tussen de 29 en de 37 dagen. en afgelopen vrijdag was dag 29 dus het kan nog alle kanten uit.
ik hou jullie op de hoogte tot morgen  

Terug
Bovenaan